derde en laatste glucose-onderzoek gehad

Vandaag mijn derde en laatste glucose-onderzoek gehad. Ik zat er heel de week al een beetje tegenaan te hikken en voor me uit te schuiven. Vandaag dan toch maar gegaan. Ik mocht nu gelukkig gelijk voor het uitgebreide onderzoek, dat duurt wel 2 uur, maar dan hoef ik niet meer terug. Helaas viel het suikerdrankje helemaal verkeerd, na 1 uur moest er bloed geprikt worden en ik voelde gewoon dat ik flauw ging vallen. Gelukkig kon ik op tijd gaan liggen en trok het daarna snel weg. Bij thuiskomst gelijk zelf mijn waarde gemeten en ik denk dat ik dit keer net boven de toegestane waarde zit. Na het weekend weten we meer, maar ach, ik ben dan bijna 35 weken, met 32 weken was onze spruit niet groter dan normaal, dus mocht de uitslag nu niet goed zijn, dan ga ik gewoon netjes een paar weken op dieet.

Eerst nog maar eens even lekker genieten van het weekend en dan zien we volgende week wel weer verder.

Alvast een hele fijne jaarwisseling voor iedereen en in het nieuwe jaar schuiven we weer een plekje omhoog met de mamaclubs!
 
Jeetje meid, gelukkig maar dat je op tijd kon gaan liggen en niet flauw gevallen bent! Jij ook een fijne jaarwisseling en dan gaan we echt aftellen, nog maar 3 tot max 6 weekjes dan tot de bevalling, spannend!!!!!!!

xxx Kirsten
 
Terug
Bovenaan