Derde I.U.I

Hallo allemaal ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe het allemaal werkt .Twee weken terug hebben wij onze derde iui gehad en die is vandaag weer miskukt althans het heeft niet gepakt ik ga de moed en beetje opgeven maar na al die verhalen die ik van jullie lees moet ik dat niet doen toch ?
Morgen moet ik een nieuwe afspraak maken met mijn gyno hij wou ons spreken om ons misschien door te sturen voor ivf maar dat zie ik niet zo zitten omdat ze zeggen dat je je eigen moet spuiten geloof ik maar de iui bestaat uit 6x dus heb ik er nog 3 te gaan dus we houden de moed er in

Groetjes van een muysje

HOI Muysje,

Is bij jullie een oorzaak gevonden van het nog niet zwanger zijn? en hoelang zijn jullie nu bezig?
Heb je nu iui met of zonder hormonen gedaan?
Je moet de moed zeker niet opgeven hoor!! Dat doen wij ook niet! Misschien dat de hoop soms in je schoenen zakt maar de moed niet hoor!

heel veel succes!

quote: Marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2005 14:25:10'));

HOI Muysje,

Is bij jullie een oorzaak gevonden van het nog niet zwanger zijn? en hoelang zijn jullie nu bezig?
Heb je nu iui met of zonder hormonen gedaan?
Je moet de moed zeker niet opgeven hoor!! Dat doen wij ook niet! Misschien dat de hoop soms in je schoenen zakt maar de moed niet hoor!

heel veel succes!

Hoi Marielle
Bedankt voor je antwoord er is inderdaad een oorzaak gevonden mijn man heeft maar een zaadbal van wegen een liesbreuk en is vrachtwagenschauffeur dus hij zit een hele dag en heeft geen beweging .In totaal zijn wij daarmee op een natuurlijke manier al 2 jaar ermee bezig zonder iui meegeteld .
Dus de vraag was met iui of hij wel voldoende bewegende zaadcellen had na een paar proeven had hij ze de ene keer wel de andere keer niet maar ik heb hem aan het sporten gekregen en al drie keer met zaad onder zoek voor iui was het goed dus ik neem aan dat het sporten helpt alleen nu slaat het bij mij nog niet aan . Ik slik inderdaad hormonen heb weer nieuwe tabletten gekregen dus nieuwe rondes nieuwe kansen om het zomaar te zeggen .

Groetjes van een muysje

PS . Ben jij dat die voor adpotie gaat ????

heeeeee niet opgeven he? Je bent net op de helft. Het kan nog alle kanten op. Wij op dit forum laten niet onze kopjes hangen!!!!! Kortom niet de moed opgeven, het kan inderdaag ff helemaal niet meezetten en je mag er verdrietig om zijn en iedereen de schuld geven. als het maar niet te lang duurt. Zoals Mick en ik tegen elkaar zeiden blijf genieten van de mooie dingen in het leven, haal daar de energie uit om door te zetten. Ook jij mag vast en zeker rondlopen straks met een mooie ronde buik!!!!!!!

dikkedoorzettingsknuf Sjanneke

Hoi,
Ik wilde even je tegen zeggen dat dat spuiten best wel meevalt. Ik weet dat het voor iedereen anders is maar ik vond het echt reuze meevallen. Ik heb 3 iui's zonder hormonen gehad en nu afgelopen maandag nummer  4 met hormonen waarvoor ik iedere dag Puregon moest prikken en aan het eind een Pregnyl injectie. Echt, laat je daardoor vooral niet tegenhouden. Natuurlijk is het wel anders als je niet tegen prikken kan en al flauwvalt als je een naald ziet, dan wordt het lastig. Heel veel succes met alles! groetjes

Terug
Bovenaan