derde iui een dag uitgesteld!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik had eigenlijk vandaag mijn iui, mits de ovulatietest positief was. Echter was dit niet het geval. Ik ben na mijn nachtdienst naar het ziekenhuis gegaan en gevraagd om een echo. Het bleek dat mijn follikel er nog zit en deze 23 mm is. Ben weer naar huis gestuurd met het verzoek om vanmiddag nog een ovulatietest te doen. Is deze positief dan morgen iui en anders moest ik bellen met de gyn. Zo gezegd zo gedaan. Om 13.15 uur een test gedaan. Op deze was een lichte streep te zien, is in ieder geval al meer dan morgen. Ziekenhuis gebeld. Deze adviseerden toch morgen de iui te doen, omdat er immers al een lichte streep was. Zit dus dicht tegen mijn eisprong aan. Dus alles is een dagje verzet. Had mijn man vandaag een vrije dag genomen, ging dit niet door. Heb hem maar naar zijn werk gestuurd met de opdracht: NEEM MORGEN MAAR VRIJ!! Hahaha. zijn werk wordt er onderhand ook moe van denk ik. Ach het is allemaal voor een goed doel. Ik hoop dat met eisprong door wil zetten en het een goeie iui wordt. Afwachten dus.

Gr Roelien

Hoi Roelien,

Nou, gelukkig heb je het 'gered' en ben je de IUI niet misgelopen omdat je eisprong in het weekend was. Hopelijk gaat he allemaal goed deze keer, zet 'm op!

Groeten, Saar

Hoi Roelien, even een kort vraagje: Hoef je geen Pregnyl te spuiten   voor je IUI behandeling?

Verder heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen.

Groetjes, Pleun

hoi,

Normaal moet ik wel een prenyl spuit zetten maar deze keer durfden ze het niet aan omdat ik in eerste instantie in het weekend mijn eisprong zou hebben. Dit was echter niet het geval en gister was op de echo te zien dat hij wel op springen staat, maar nog niet gesprongen is. Een spuit zou dan geen optie zijn omdat deze een eisprong geeft over 36 uur. Dus dan maar op deze manier. Volgens mij is die nog steeds niet gesprongen, maar je we gaan het wel zien. Over ene half uurtje wordt ik verwacht in het ziekenhuis. SPANNEND.

Gr Roeltje

Terug
Bovenaan