Derde IUI mislukt

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al: de derde poging is ook mislukt. Vorige week zondag al, elf dagen na de inseminatie. Beetje late reactie, maar de computer was gecrasht. We hebben een nieuwe gekocht, dus ik kan weer aan de bak.
Eigenlijk is het niet eens meer een teleurstelling. Je raakt eraan gewent. Of is het zelfbescherming. Misschien een combi van beide. In ieder geval ga ik er steeds meer over nadenken dat we misschien wel kinderloos blijven.
We hebben pas een nieuwbouwwoning gekocht. In maart gaan ze beginnen met de bouw en rond de bouwvak van 2008 wordt het waarschijnlijk opgeleverd. Ik ben aan het rekenen geslagen en als we dan nog geen kinderen hebben, zullen we waarschijnlijk kinderloos blijven. In ieder geval zijn we dan medisch klaar. Nu nog 3 IUI-pogingen en daarna 3 IVF-pogingen. Eigenlijk raar dat ik daar zo over nadenk, maar het is wel een soort dead-line waar we naar toe kunnen leven.
Maar eerst hebben we 6 oktober een afspraak met de gyn. Dan horen we hoe ze willen dat we verder gaan. En wat we zelf willen natuurlijk. We zien het allemaal wel. Voorlopig is het nog geen 2008!!!!!

Lfs, Kippie.

Hee Kippie,
Inderdaad is het gelukkig nog geen 2008!!! Dus er kan nog veel gebeuren. Wondertjes bestaan echt, zolang je maar blijft geloven!
Geef je hand, dan sleur ik je erdoor! Was het maar zo makkelijk.
Maar kop op hoor meis, denk aan je!

Terug
Bovenaan