Derde keer goede keer!!!

Hallo iedereen,

Ik ben 26 jaar oud en heb het afgelopen jaar twee miskramen gehad. Mijn eerste miskraam was in maart 2004 met 8 weken en op 14 weken ben ik gecurreteerd geworden. Drie maanden later was ik opnieuw zwanger maar ook deze maal liep het verkeerd af. Nu met 6 weken en een spontaan miskraam op 8 weken. Toen hebben mijn vriend en ik besloten om even een pauze in te lassen. Ik heb toen 3 maanden de pil genomen, in oktober ben ik weer gestopt en het was meteen raakt en deze keer zit het goed. Dat voelde ik al van in het begin, het was een volgend andere zwangerschap!!
Mensen, ik wil jullie een beetje hoop geven... Ik ben nu 13 weken heel gelukkig zwanger, onze baby heeft twee beentjes, twee armpjes, zijn/haar hartje klopt zoals het hoort en het danst al rond in mijn baarmoeder... Dus geef de hoop nog niet op, want er komt een dag dat het allemaal perfect verloopt!!

Veel succes iedereen...

Dikke zoen
een gelukkige mama in wording

hallo Isabelle,

bedankt voor je positieve reactie en natuurlijk proficiat! Ik heb zelf ook pas 2 miskramen vlak achter elkaar gehad. Eentje met 8 weken (daarna gecurreteerd) en nu een spontane miskraam met 5 weken. Ik maak me zorgen dat ik wel zwanger kan worden, maar het niet kan blijven. Heeft de arts er bij jou toen iets over gezegd? In ieder geval geeft je verhaal me weer een beetje moed...

Geniet van je zwangerschap!

Hoi Isabelle,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!
Echt leuk voor je!
Ik heb zelf 2 November een curretage gehad, maar heb al een dochtertje van 2 jaar en kan je vertellen het is helemaal geweldig een kindje te hebben.
Geniet ervan!

Groetjes, Helena.

Terug
Bovenaan