Derde keertje spuitjes!!!

A

Anoniem

Guest
Jessica moet straks derde keertje spuitjes hebben ben benieuwd hoe het deze keertje gaat!!!
Ze zal wel weer veel slapen net als de vorige keren!!!

Liefs Sandy

ik hoop het voor je. Ga je zelf mee? Ik kan het niet aanzien. Ik stuur mijn vriend altijd naar het cb met de kleine (ook omdat ik een hekel heb aan het cb, en gewoon nogal lui ben ha ha )

ik ga zelf wij gaan naar de kinderartz woon in duitsland vandaar!!!
De eerste keer vond ik het vreselijk maar ja moet toch gebeuren hé!!!

Nou ze heeft rond 12.00 de spuitjes gehad!!! Bij de eerste prik geen kik!!!
Maar de tweede wel ff huilen maar was zo weer over ze zit nu in de wipstoel te lachen en te spelen nog geen koorts!!!
Komt vanavond nog verwacht ik was de vorige keren ook!!
Geef haar nu voor het slapen vanavond  al een paracetamolletjesupje wel homopatische daar slaap ze goed op!!! En dan zal het morgen wel voorbij zijn denk ik!!!
Hoe doen andere kindjes het op de spuitjes??

Liefs Sandy

Antwoord op je vraag, Sandy: hier heeft Christian 3 keer even gehuild bij het prikken zelf, maar daarna? He-le-maal niets! Niet meer/minder slapen, niet meer/minder lachen, echt helemaal niets aan hem gemerkt... Wel een grote meevaller dus.

Groetjes, Karin

hoi

selina  krijgt maandag 20 augustus weer 3e prikken eerste prikken was ze wel wat van slag en de laatste keer wilde ze heel veel slapen ik probeer of mijn man vrij kan krijgen ik kan er ook niet goed tegen vind zo zielug en ik ben nog zenuwachtiger dan selina die merkt er nix van gelukkig als we erheen rijden alleen als we weg rijden  maar gelukkig duurt het maar een dag.
succes met de prikjes allemaal

liefs tara  mama van selina 14-04-07

Terug
Bovenaan