DERDE KINDJE? DEEL 15

A

Anoniem

Guest
Hai meiden.

Alweer deel 15. Ik las dat we allemaal druk bezig zijn met de hyves. Kan ik nu van mijn normale hyvessite naar die van ons gaan?

Hier alles nog steeds spannend, vlgs mijn berekening nu 6 weken. Voel me iets zekerder, iets minder vaak down. Ik droom wel al 3 nachten dat ik bloed verlies, hopelijk zijn dromen nu bedrog. Als mijn borsten voor mijjn gevoel iets minder aan voelen ( dat beeld ik me dan in hoor) dan krijg ik weer de zenuwen. Savonds zit mijn broek al te strak en dan weet ik niet hoe snel ik die knoop of broek los moet maken. ook af en toe misselijk. Mijn 2 mannetjes gaan vandaag met hun paps naar duitsland op vakantie, vind het doodeng met die sneeuw. Ze komen oudjaarsdag weer thuis vandaar dat wij gister al een beetje hebben kerst gevierd en pakjes hebben gedaan wat peter is met oud en nieuw weer weg. Twas gezellig.

Nou meiden, allemaal hele fijne kerstdagen.

Liefs Debby

Hoi Debby,

Je kan inderdaad nu van jouw hyves op de gezamelijke hyves komen.
Als je op jouw hyves zit, zie je een kopje met Hyves. Daar staat nu daar zie je het plaatje (van woezel en pip) met als titel 3de kindje. Als je daarop druktkom je op de gezamelijke hyves.

Kan me goed voorstellen dat je het nog steed heel spannend vind hoor! Dat had ik ook.
Pas na 3 maandenkon ik echt opgelucht adem halen.
Tja, een miskraam doet veel met je en zeker als je er al 2 hebt gehad.
Maar ik durf te wedden dat het nu allemaal goed gaat!
3x is scheepsrecht!!!! deze uk of ukken gaan gewoon lekker groeien in jouw buik.
In ieder geval is ieder klachtje nu een bevestiging voor je.
Groetjes Suus

Debby kan mij zo goed voorstellen dat het zo spannend voor je is. Moet vaak an je denken en het MOET gewoon goed gaan, het zou zo fantastisch zijn! Nog even en je hebt de eerste echo. Fijne dagen en probeer een beetje je zinnen te verzetten.
lieve groeten Roos

Terug
Bovenaan