derde kindje op latere leeftijd

A

Anoniem

Guest
Hoi zijn er ook dames die op latere leeftijd ook een derde willen,ik ben 36 maar heb ook diabetes,wie heeft dit ook??

Hoi,

Ik ben nu (pas) 33 en heb 2 kids.
Wij twijfelen nog heel erg of we nog een kindje willen.
Medisch gezien is het bij mij allemaal niet van een leien dakje gegaan en zal een vogende zwangerschap en bevalling ook zeker niet gezellig worden. Maar ja, het resultaat he! Als ik een kindje kon kopen bij de supermarkt deed ik het zeker
Wij willen zowiezo nog een jaartje wachten met deze beslissing, dus dan zal ik ook weer een jaartje ouder zijn.
Ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen. Ik denk dat een zwangerschap over het algemeen zwaarder zal zijn als je wat ouder bent, maar dat hoeft niet natuurlijk!

Hoe oud zijn jouw kinderen?

Hoi suusie.

Mijn kinderen zijn 11 en 6 jaar en zelf ben ik nu 36.

Hoe gaat het, als er wat meer leeftijdsverschil tussen zit?
Mijn kinderen zijn nu bijna 3 en 1. Ik wil er, als we voor een derde gaan ook wat meer leeftijd tussen hebben.

Nou ik moet zeggen bij ons gaat het perfect.
Als ik het over zou moeten doen,zou ik weer kiezen voor een aantal jaren ertussen.
Toen onze tweede geboren moest worden,kon ik mijn dochter alles goed uitleggen,en ze begreep ook alles heel goed,en zij was al behoorlijk zelfstandig,ze ging echt moederen over haar broetje,en dat doet ze nu nog steeds,dus als het met de derde lukt zit er ook weer een aantal jaren tussen,dus ik zie daar echt geen problemen in.
De oudste gaan al naar school,dus heb ik dan alle tijd voor de derde,vind ik heel fijn,dat is mijn ervaring.

Terug
Bovenaan