A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
Ik ben een moeder van 2 kindjes van 6 en 2 jaar.
Na mijn eerste heb ik heel lang gedacht geen ander kindje meer te willen, maar uiteindelijk toch een tweede. 5 minuten na de bevalling van de jonste (nu) zei ik al dat ik nog een keertje wilde.
Nu is het zover. Ik ben eraan toe om voor een derde kindje te gaan.
Mijn man heeft heel lang nee gezegd, maar nu is hij zover dat ook hij wel wil.
Onze jongste is geboren na 31 weken zwangerschap en is de eerste twee jaar van zijn leven veel ziek geweest. Sinds afgelopen december geven we geen melk meer en dat scheen de grootste boosdoener te zijn geweest.
Naast de astma, stof en huisdierenallergie is het nu allemaal goed te behappen.
Zijn ondertussen naar schoon huis verhuist en dat is echt super.
Beetje lang verhaal, maar eigenlijk wil ik gewoon lotgenoten spreken die ook zwanger willen worden.
Ik zie soms ook wel beren op de weg die er misschien wel helemaal niet hoeven te zijn.
Liefs een vrouw die graag nog eens mama wil worden.
Ik ben een moeder van 2 kindjes van 6 en 2 jaar.
Na mijn eerste heb ik heel lang gedacht geen ander kindje meer te willen, maar uiteindelijk toch een tweede. 5 minuten na de bevalling van de jonste (nu) zei ik al dat ik nog een keertje wilde.
Nu is het zover. Ik ben eraan toe om voor een derde kindje te gaan.
Mijn man heeft heel lang nee gezegd, maar nu is hij zover dat ook hij wel wil.
Onze jongste is geboren na 31 weken zwangerschap en is de eerste twee jaar van zijn leven veel ziek geweest. Sinds afgelopen december geven we geen melk meer en dat scheen de grootste boosdoener te zijn geweest.
Naast de astma, stof en huisdierenallergie is het nu allemaal goed te behappen.
Zijn ondertussen naar schoon huis verhuist en dat is echt super.
Beetje lang verhaal, maar eigenlijk wil ik gewoon lotgenoten spreken die ook zwanger willen worden.
Ik zie soms ook wel beren op de weg die er misschien wel helemaal niet hoeven te zijn.
Liefs een vrouw die graag nog eens mama wil worden.