Ik zal me even voor stellen, ik ben marleen (sommige kennen mij al van de december moeder ik was de 16de uitgerekend) 25 jaar en krijg nu mijn derde miskraam. Ik was 7 weken en 4 dagen zwanger voordat we de eerste echo kregen daar op was een leegvruchtzakje te zien. In de hoop dat een week later een levend vruchtje te zien zal zijn zijn we naar huis gegaan. Maar nee het zat/zit ons maandag niet mee. Nu laten we het op een natuurlijke manier komen maar dat doet wel heel er veel pijn dinsdag dacht ik het verloren te hebben maar ben daar toch ook niet helemaal zeker over. Ik verwachte heel veel pijn en een hoop bloedverlies maar dat blijft nog een beetje uit. komt misschien nog en anders zullen we maandag bij de echo wel verder horen. hoop niet dat ik uiteindelijk alsnog gecurriteerd moet worden.( bij de eerste zwangerschap heb ik dat ook al meegemaakt. Het verschil is dan wel dat je geen idee heb wat er allemaal uit gaat en nu kom je dat tegen en dat is toch wel schikken, bij de tweede zwangerschap is het heel snel gegaan maar ik was ook minder ver. )Zit nu dus op maandag te wachten. en voel me leeg ben ook wel thuis gebleven maar ook daar wordt ik niet vrolijk van ga toch morgen weer weken en als dat niet gaat ga ik gewoon naar huis. We krijgen nu wel bloedonderzoeken hopelijk komt er wat uit en kunnen we daar wat aan doen.Wens iedereen heel veel sterkte en ik vind het fijn om op deze manier mijn verhaal kwijt te kunnen en ander te helpen steunen
heel veel liefs van marleen
heel veel liefs van marleen