derde ronde, eerste kindje.

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Mijn menstruatie is gister weer gekomen na een cyclus van 40 dagen, de keer hiervoor was 60 dagen.
Gelukkig worden de dagen korter, want anders moet ik zoveel geduld hebben.
Ik heb gister ook ovulatietesten via matcare besteld.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil deze graag gaan gebruiken, omdat ik toch onregelmatig mijn menstruatie krijg.
Ook wat gerichter klussen, is wel fijn.

Groetjes Patries.

Nee helaas patje, wel ronde 2, 1ste kindje, ook goed?!
Ben afgelopen woensdag ongi geworden, dus als dat voorbij is gaan we officieel ronde 2 in.
Laten we hopen dat dit een vruchtbare ronde wordt voor ons allen!!

prinses

Hoi Prinses,
Bedankt voor je reactie.
Tuurlijk is dat ook goed!
Misschien dat jij antwoord op mijn vraag weet:
Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden.Heel vaag bruin/rood en bijna niks tot en met vandaag.Ik weet niet of ik dit tot ongesteld kan rekenen, ik heb ook geen buikpijn.Normaal voel ik me altijd beroerd en krampen in   buik.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik al drie dagen mijn lichaamstemperatuur heb opgemeten en die rond 37/ 37,3 graden is??
Is je lichaamstemperatuur altijd iets warmer als je ongesteld bent?

Groetjes van Patries.

Nou Patries, echt geen flauw idee?!

Ik heb wel een beetje hetzelfde...alhoewel?!
Nou ja, ik heb het volgende......laatste menstru op 20 december, 18 dagen later pas met ovutest ei gespot, flink geklust en nu wordt ik dus afgelopen woensdag ongi, dus 5(!) dagen eerder dan volgens mij de bedoeling was.
Tenminste, ik weet m'n cyclus nog niet, heb 15 jr de pil geslikt.
Maar als je je ei hebt gehad, dan hoor je toch pas 14 dgn daarna ongi te worden?!
Ik heb ook totaal geen klachten, alleen bloedverlies. Geen krampjes, geen rugpijn, geen hoofdpijn.

?????????

Liefs, prinses

Hoi,
Ja, na de eisprong heb je meestal ongeveer 14 dagen erna je menstruatie!
Vaag he, allemaal.
Het kan zijn dat je nu   met ontpillen bezig bent en daarom je menstruatie anders loopt.
Ik had namelijk zelf 10 jaar de pil geslikt en kreeg toen had ik eerst een cyclus van 60 dagen en nu van 41 dagen. Dus wie weet is het de volgende keer weer iets eerder.
Het kan natuurlijk zijn dat het dan regelmatiger wordt.
Lastig he!soms weet ik het ook niet.

Groetjes Patries.

Hey Patje,

Zou het geen innesteling kunnen zijn waar je last van hebt? Je leest wel vaker dat mensen heel weinig bruin bloed verliezen en vervolgens een week of 1,5 week later een positieve test in handen hebben.

Je weet het maar nooit.

Wij zijn trouwens bezig met de 2e ronde voor onze eerste spruit. Volgens de berekeningen zou ik gisteren mij hebben. We hebben genoeg geklust dus wat dat betreft zou het kunnen... Ik weet niet waarom maaar ik heb er deze maand niet zo heel veel vertrouwen in. We zullen wel zien. 9 Februari heb ik mijn NOD. Mocht ik niet ongesteld worden dan wil ik de 15e gaan testen.

We wachten het maar af.

Wanneer is jullie NOD?

Terug
Bovenaan