derde ronde

A

Anoniem

Guest
hey meiden ben dus begonnen aan de derde ronde alleen wat ik me nou afvroeg hoe weet je nu dat je een eisprong hebt dat weet je toch niet ik ben daar eigelijk wel nieuwsgierig naar...
ik zal toch hopelijk wel een eisprong hebben ...
ik heb geen problemen gehad met mijn clyclus die was gelijk mooi 33 dagen en nu weer geweest ...
ik word soms depri van mezelf wil het allemaal zo graag en dan denk ik bij mezelf denk er nu neit teveel aan als het gebeurt gebeurt het mja krijg het dus echt niet van me afgezet zoek bijna overal afleiding in ,,,
en dan soms heb ik het gevoel dat het daarom maby niet lukt ben pas drie rondes bezig maja zo ik het toch niet met mijn gedachtes beinvloeden....zal toch niet
groetjes monica en alvast bedankt

Hoi,

Waar je dit op kunt lezen is op www.babybytes.nl  .
Hier geef je je eerst dag van menstruatie in en je cyclus en dan krijg je te zien wanneer je vruchtbare dagen zijn.

Wellicht is het iets.
Succes.

Ik zelf zit nu bijna in de vierde ronde, denk ik.
Ik ben overtijd, maar de test is negatief....

gr. Christel

hoi monica,

jij hebt een mooie cyclus zo, dus in principe moet je gewoon een eisprong hebben.
sommigen voelen het heel goed en anderen juist helemaal niet.

zelf zit ik in ronde 6 en de 1e 3 mnd helemaal niks gevoeld van mijn eisprong.
nu voel ik hem juist heel goed. heb er behoorlijk "last" van. paar dgn buikpijn ervan.
heb zelf een cyclus van 30 dgn. maar mijn eisprong is niet precies op dag 15 maar 2 dagen erna.dag 17 of 18
ik zou zeggen gewoon gewoon lekker klussen in je vruchtbare week!
en als je het echt wilt weten gewoon een x ovulatie testen gebruiken. dan weet je het precies!

succes met alles!

Terug
Bovenaan