Derde trimester en veel last van zweten

<p>Hoi!</p><p>Ik zit nu begin mijn derde trimester (week 29 en 3 dagen inmiddels) en ik heb onwijze last van zweet uitbraken. </p><p>Ik ben vandaag van mijn werk weggegaan omdat mijn kleding volledig doorweekt was. De airco op standje vriezen stond (ik had het bloedheet) en mijn patiënten een winterjas aan hadden in de behandelstoel! </p><p>Ben ik de enige die dit zo heftig heeft? Zijn er toevallig afkoelingstips!? Zeer welkom!</p>

Neee! Ik heb het ook vreselijk. Ik loop het liefst hele dagen in een hemdje, ook al is het 13 of 14 graden.. Afkoelingstips heb ik alleen voor thuis: een koude natte handdoek in je nek, een handventilatortje kopen of gewoon heerlijk even in de wind gaan staan. 
Ik vind het vreselijk want ben ook megaschoon op mezelf maar dat gezweet maakt dat ik soms  wel 2 of 3 x op een dag wil douchen!! VK zei dat het er bij hoort ☹️??‍♀️

Hi, ik heb t gehad. Ook behoorlijk erg eigenlijk. Was gewoon drijfnat ook snachts. Ben nu 34 weken en heb er nauwelijks last meer van. Soms zelfs koud. Dat is sinds week 32. Ik had t denk ik vanaf week 24 zo ongelofelijk heet. Zelfs met het warme avond maal brak me het zweet uit. Ook warme dranken kon ik niet hebben.
Succes?

Hey ik had t ook ontzettend heet, maar toen ik hoogzwanger was was het 37 graden buiten. (Ja, deze afgelopen zomer:( ik heb egt nachten niet geslapen omdat ik het zo tering heet had. Thuis douchte ik koud, maar dan kun je het beste heet eindigen omdat als je koud douched je lichaam het signaal krijgt om warmer te worden, en als je heet douched krijgt je lichaam een teken om af te koelen. Een koud voetenbadje is ook heerlijk (ik deed gewoon een bak ijsblokken met een beetje water en daar deed ik me voeten in) snachts sliep ik met een bevroren waterfles in me nek. Na mijn bevalling was alles meteen als vroeger: ik had het ijskoud!! Heerlijk :) 

Oja als je thuis een bad hebt: vullen met ijskoud water en daar lekker in gaan zitten, dat heb ik ook een aantal keer gedaan

Terug
Bovenaan