derde zwangerscha en kwalen

Hoi

Zo te merken zijn er genoeg meiden die zwanger zijn van de derde en uitgerekend in november. HOe zit het met de kwaaltjes? Zijn deze erger of juist niet? Ik merk nog niet zo veel en ben nu 5.1wk.

GR.

Hoihoi,

BIj de eerste  had ik de eerste weken pijnlijke tepels. Bij de 2e had ik nergens last van. En nu heb ik nog steeds nergens last van.

Op zich maakt dat mij ook vaak genoeg onzeker. Nog even geduld hebben voor de verloskundige en echo!

Doeiii

Hoihoi!

Ook ik ben zwanger van de derde! (Mijn 1e zwangerschap eindigde na 7/8 wkn..)
En ook in nov. uitgerekend! Ik weet niet precies hoe ver ik ben.. cyclus was nog erg onregelmatig, maar vermoed ergens tussen de 5 en 6 wkn.
14 april heb ik termijnecho.. kijk er erg naar uit, want hoewel dit technisch gezien al mijn vierde zwangerschap is, ben ik misschien wel net zo onzeker als bij de eerste...
Ik voel nl. helemaal niets aan mijn lijf...! Terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen vanaf de bevruchting al zere borsten had.. ik hoop iedere dag dat ik me heel misselijk ga voelen... niet dat dat een pretje is, maar dan weet ik in elk geval zeker dat ik zwanger ben!

Vorige week had ik wel zere benen.. maar dat kan ook door het fietsen komen..
En ik had rommelige darmen en last van winderigheid..
maar dat kan ook door het (vr)eten komen.. (nu hoef ik even niet te lijnen he..)
En de dorst (lees ik hier ook vaak als verschijnsel..) kan ook komen door het zoute eten..

Als bovenstaande verschijnselen wel bij de zwangerschap horen, dan zijn het hele andere kwalen dan ik ben gewend...

onzekerheid alom dus.. Maar ik vrees dat we niet veel meer kunnen doen dan gezond eten/leven en afwachten..

Succes!

Terug
Bovenaan