derde zwangerschap anders dan de eerste twee...

hallo,
ik ben nu van een derde kindje in verwachting.
bij de eerste twee voelde ik mij echt anders,meer misselijk enzo.
en nu lust ik ook nog koffie,en bij de andere twee echt niet.
hebben meer dames hier last van......
ik heb wel al twee jongens,mischien nu een meisje haha.
nee ff serieus ,ik ben benieuwd naar jullie reakties.
ik ben pas  zes weken zwanger.
groetjes

Hoi,

Ik ben nu zwanger van de tweede en dit voelt ook anders dan de vorige keer. Ik had nu helemaal niet in de gaten dat ik zwanger was! Ook niet de 'kwaaltjes' van de vorige keer. Wel lijkt het alsof ik dit keer last ga krijgen van puistjes! Ik heb al een zoon en voorlopig troost ik me maar met de gedachte dat dit dan misschien een dochtertje zal zijn, hahahaha.

Fijne zwangerschap!
Groetjes,
Tess

Hoi Jojo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook 6,5 weken zwanger van mn derde kindje. Ik moet zeggen dat ik ook gewoon koffie lust. Ik lust alles nog wat ik voorheen ook lekker vond. Ik voel me ook anders met deze zwangerschap maar dat komt omdat ik er afgezien van pijnlijke borsten en wat vermoeidheid en kou  weinig van merk. Dat maakt mij soms wat onzeker. Misselijk ben ik niet maar dat was ik bij de andere twee ook niet. Dus wat dat betreft is het wel hetzelfde.

Ik zou me geen zorgen maken hoor. Elke zwangerschap is weer anders en dat blijkt he.

Geniet van je zwangerschap. Groetjes van Petra

hoi
gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik ben zwanger van de 2e en ik heb wel ongeveer dezelfde klachten als bij mn zoontje,maar dan veel erger.bij mn zoontje was ik vanaf een week of 7 af en toe een beetje misselijk.nu ben ik al vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben 24 uur per dag misselijk.wij zeiden ookal;dan is t vast een meid.50% kans haha.
groetjes karin

Ik voel me ook wel anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Maar inmiddels wel weer 24 uur per dag misselijk! Maar mijn oma zei ook: iedere zwangerschap is anders. Ze heeft er 7 op de wereld gezet en iedere zwangerschap was toch weer anders dan de voorgaande. Ik hoop in elk geval dat deze zwangerschap weer net zo voorspoedig mag verlopen als mijn eerste zwangerschap. behalve de misselijkheid heb ik toen weinig te klagen gehad.

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo,

Ook ik ben zwanger van mijn derde kindje en voel me een beetje  anders dan bij de eerste twee. Ik heb 2 zoontjes.
Ik voel me nu misselijk en beroerd, dat had ik de eerste 2 keer niet. Wat ik wel weer herken is het moe zijn, koud hebben en humeurig zijn, dat is helaas niet anders. Wat ook hetzelfde is, is de pijn onderin de buik en veel afscheiding.

Veel succes met jullie zwangerschappen, toch weer spannend.
Groetjes Ella

Terug
Bovenaan