Derde zwangerschap lukt niet!

Hi guys,

Heb 2 meisjes. Bij de eerste was t direct raak. Bij de tweede duurde het een jaar want ik gaf BV aan de eerste en kreeg daardoor geen menses. Na mijn menses duurde het toen 3 rondes voordat de tweede raak was.

Nu heb ik na bijna 2 jaar in februari mijn eerste menses gekregen. In mei een miskraam (7 weken) met complicaties (restje was achtergebleven). Dit is in augustus verwijderd en heb daarna mijn menses gekregen. Geklust op ovulatiedag (getest met clearblue ovulatietest). Mijn NOD zou 07/09 zijn maar ik kon niet wachten dus testte ik op 02/09 (clearblue early pregnancytest 6 dagen eerder) licht positief binnen de tijd en op 05/09 ook licht positief (sensitest). In de avond kreeg ik wat krampjes en ging naar het toilet waar mijn menses doorbrak.

Iemand hiermee bekend?
 
Ik denk dat dit best veel dames bekend voorkomt (voornamelijk als je voor je nod test). Google maar eens op Biochemische Zwangerschap. Zoveel zwangerschappen gaan in dat prille stadium nog mis. Als je niet zou getest zou hebben had je het weggeschreven als een menstruatie.
Daarnaast even een kleine relativering. Voor jou lijkt het wellicht eeuwig te duren, maar je bent sinds februari bezig. Tussendoor een miskraam (enorm verdrietig!) en sinds augustus weer begonnen. Onder ‘normale’ omstandigheden kun je er gerust een jaar voor uit trekken. Dat het bij jou twee keer vlot is gelukt (en eigenlijk biologisch gezien nu weer, alleen zonder goede afloop) is mazzel, maar geen garantie voor volgende zwangerschappen. Ik weet: iedereen die zwanger wil worden was dat liever gisteren dan vandaag. Maar eigenlijk kun je dus nog niet echt stellen dat een zwangerschap niet lukt ;)
Hopelijk snel weer een goede zwangerschap!!
 
Je hebt gelijk!

Ik ga morgenochtend weer een zwangerschapstest doen. Ik dacht dat mijn menstruatie was doorgebroken maar ik heb gewoon 2 dagen een lichte bloeding gehad.
 
Terug
Bovenaan