Derde zwangerschap maar nog geen buikje

Momenteel ben ik in de 12e week van mijn derde zwangerschap. In tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap is er nog helemaal niets te zien. Sterker nog, mijn broeken zitten losser dan normaal!! Ik kan wel mijn baarmoeder heel goed voelen en die groeit naar mijn idee wel, maar op de een of andere manier wordt ik er toch onzeker van. Alle kwalen zijn er nog wel. Wie heeft dit ook???

Jacoline

Hoi,

Dit is mijn tweede zwangerschap en heb ook nog niet echt een buikje hoor. Ben nu ruim 11 weken zwanger en zie een klein richeltje op mijn onderbuik, maar over een buikje kan ik nog niet spreken. Wel heb ik last van opgezette darmen dus het bovenste gedeelte van mijn buik ziet eruit alsof ik teveel heb gegeten.
Denk dat je je niet al te druk moet maken maar snep je onzekerheid wel hoor. Heb je al een echo gehad? Zoniet, wanneer krijg je die?

Liefs, Billie

hoi Jacoline,

Ik zit nu in de 11e week van mijn derde zwangerschap en -afgezien van het buikje wat ik nog had van de 2e...- bij mij valt er ook nog niks te zien! Ik ben tot nog toe een halve kilo afgevallen sinds ik weet dat ik zwanger ben, dus je hoort mij niet klagen!
Ik heb ook totaal geen kwaaltjes! Ik moet mezelf er soms aan herinneren dat ik zwanger ben! Het enige dat zichtbaar is zijn de grote groene flessen van Moeders voor Moeders, anders zou ik het haast nog vergeten hihi!!
Maar we krijgen onze portie vast nog wel!!

Groetjes, Henrike

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties. Het zal ook allemaal wel meevallen, maar die hormonen hè, die maken je zo onzeker. Ik heb 14 maart de echo gehad en die was goed. Daar hoef ik me dus niet zoveel zorgen over te maken. Verder werk in momenteel niet meer vanwege de misselijkheid, dus dat zit ook wel goed (nou ja, goed). Bij de vorige twee zwangerschappen was ik erg slank en waarschijnlijk is dat de reden dat je het toen al veel sneller zag. Ik ben na de tweede zwangerschap iets dikker gebleven dus misschien is dit de reden. Ik ben nu ook al bijna 4 kilo afgevallen vanwege de misselijkheid. Erg vervelend allemaal, hoop echt dat het snel beter gaat.

Liefs
Jacoline

dit is mijn derde zwangerschap bijna 11 weken
en ook ik heb nog geen buikje en merk ook nog niets aan
mijn kleding
bij mijn eerste twee zwangerschappen ging het veel harder
daarnaast heb ik weinig tot niks geen kwaaltjes
dus vraag ik me soms wel eens af of daar binnen wel wat
gebeurd maar goed ik moet nog even geduld hebben krijd
de eerste echo op 8 april

groetjes
Bianca mv Lorenzo(12-09-2006)

hey meiden,
die mooie buikjes komen vanzelf wel ik heb een normaal gewicht en kan altijd tot de 4e maand mijn eigen broeken aan (is mijn 4e zwangerschap), ik val alleen altijd heel veel af door zwangerschap misselijkheid ben nu ook 13 kilo kwijtgeraakt maar ben nu 11 weken en begin alles weer te eten en voel me goed, ben ook de afgelopen weken 2 keer een week    opgenomen geweest, maar voel me nu weer super nou mag mijn   buikje ook gaan komen kan er nu echt naar uitkijken , allemaal een super fijne zwangerschap toegewenst   Maggi

Terug
Bovenaan