deryan campingbedje

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wij gaan in mei met de caravan op vakantie en zitten erover na te denken om een deryan campingbedje te kopen en deze dan op het extra tweepersoonsbed in de caravan te zetten en daar dan ons dochtertje van dan 10 maanden in te laten slapen.

Heeft iemand ervaring met dit bedje, of weet iemand anders een andere oplossing. We hebben wel een gewoon campingbedje maar die kunnen we nergens op de grond kwijt en op het bed lijkt me niet handig. In verband met de veiligheid en ik krijg haar daar dan nooit meer uit.

Groetjes
Inge

Iik heb geen ervaring met dat campingbedje.
Maar is het niet handiger ipv het op het andere tweepersoons bed te zetten de tafel in de klappen er te kijken of het tussen de banken kan.
Nu is het al lang gelden dat ik van de binnenkant een caravan heb gezien maar volgens mij mot dat passen.
Lijkt mij stabieler staan dan op de kussens en je hoeft ook niet zo te rekken om haar er uit te halen.
Tafel igeklapt kun je ws wel ergens wegzetten.

Mijn man heeft bij onze caravan een hekje gemaakt rondom een kant van een zitting.
Dit is het bedje voor de jongste nu, lijkt gewoon op een spijlenbedje waar ze thuis in slapen.
Of je zou moeten kijken voor zo'n campingbedje wat je kunt gebruiken als je op trekvakantie gaat of naar de tropen. Die kun je wel gewoon op de kussens zetten.

Veel plezier op vakantie en met de voorbereidingen.

Liefs Saskia

hoi

mijn zus heeft m ook gekocht en ze vind m iedeaal. mijn neefje is nu 2 en kan de ritsen open maken dat is wat minder maar dat doet ie alleen als ie wakker word. ik heb m ook gekocht omdat ie veel kleiner is als een gewoon campingbedje.

groetjes miranda

Terug
Bovenaan