deryan campingbedje

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

een tijdje terug heb ik een bericht geplaatst om te vragen of iemand ervaring met Deryan campingbedje.
Nu hebben wij er inmiddels een aangeschaft en van het weekend zijn we bij vrienden van ons geweest en hebben daar Maaike voor het eerst in dit bed (tentje) laten slapen.

Ook omdat ik (waarschijnlijk nog nasleep van mijn Postnatale depressie) ineens weer ging twijfelen of het wel goed zou gaan wat betreft slapen in de vakantie.

Nu kan ik jullie melden dat ze het helemaal geweldig vond. Ze heeft heerlijk met haar tentje midden op het grote tweepersoonsbed geslapen. Zag er erg leuk uit.

Dit wilde ik toch even melden.
Ik ben helaas vergeten om het fototoestel mee te nemen maar de volgende keer zal ik proberen om ook een foto te maken en dan hier te plaatsen.

Groetjes
Inge

Fijn dat het zo goed is gegaan!!
Weer een zorg minder!

Liefs Saskia
mv Rik 4-07-07

Hoi Saskia,

Is inderdaad weer een zorg minder maar gelukkig heb ik een heel nuchtere echt ontzettend lieve man die me zoveel mogelijk zorgen uit handen neemt.

Ik ben sinds de postnatale depressie echt een ster in het zien en bedenken van zorgen die dan vaak achteraf ontzettend niet waar zijn.

Groetjes
Inge

Hoi hoi,

wat fijn dat het goed is gegaan!!
Nu kun je met een gerust hart weggaan.

Groetjes Debby.

He Inge

Fijn dat het zo goed is gegaan!!!
Nu even een vraagje aan de ervaren moeder .
Ik ken die bedjes wel van plaatjes, maar ik begreep dat je er 2 maten in hebt. Welke maat hebben jullie.
Maud is van 29-07-07 en als wij van de zomer op vakantie gaan is ze alweer 1 jaar past ze er dan nog wel in?
En waar hebben jullie het bedje gekocht? Hebben ze het bedje ook in een campingwinkel (bij ons in de buurt zit een hele grootte campingwinkel  Obelink, misschien wel eens van gehoord?).

Ben erg benieuwd?
Alvast bedankt,
groetjes Naomi

Hoi Naomi,

Ik moest je vraag twee keer lezen maar je bedoeld mij met de ervaren moeder (hi HI), zo zie ik mezelf nog niet maar goed.

Wij hebben de peuter uitvoering van het bedje gekocht omdat ook wij twijfelden of Maaike   in de zomer nog wel in de baby uitvoering past. We hebben ze gezien op de negen maandenbeurs en dit werkt prima. In deze maat kunnen ze tot ongeveer 3 jaar dus dat is wel lang.

Wij hebben de luxe uitvoering gekocht omdat je hierbij het opblaasbare luchtbedje onderin een apart gedeelte rits en daar kan ze dan dus niet onder komen.

Ik ken Obelink wel maar weet niet zeker of ze hem daar ook verkopen volgens mij wel. Ik heb hem tenminste wel eens gezien in andere campingzaken en Obelink is zo groot dat ze hem daar vast ook hebben. Bij ons in Apeldoorn zit een babyspeciaalzaak en daar hebben ze hem ook dus misschien zit er anders zoiets bij jullie in de buurt.

Als je nog meer wilt weten vraag dan maar hoor.

Groetjes
Inge

He Inge

Ja soms kan ik het een beetje warrig omschrijven, maar inderdaad ik bedoelde jouw als ervaren moeder!!hahaha. Nou dat ben je toch ook..

Oke dus ze zijn ook in babyzaken te koop? Kan ik daar ook eens informeren natuurlijk.
Dat matrasje is dus een soort luchtbedje die je erin moet ritsen? En als je niet die speciale uitvoering hebt zit dat matrasje er niet bij?

Ga toch maar eens op zoek, lijkt me erg handig!!
Anders zit je met een campingbedje die je in de caravan moet zetten (WAAR in godsnaam??) en als het buiten 30 graden is ga je je kleine ook niet in de voortent leggen.

Bedankt voor de informatie.
Groetjes Naomi

Hoi Naomi,

Ik heb het een beetje wazig omschreven maar onderin het tentje zit een speciaal vak dat je open kunt ritsen en hierin stop je dan het luchtbedje. Ik zie dat wij de minder luxe uitvoering hebben. Bij de luxe zit een zelfopblazend luchtbedje maar dat vinden wij niet nodig. Zon kleintje heb je zelf ook zo opgeblazen.

Wij zaten ook met waar zet je in hemels naam een campingbedje neer in de caravan. Dit bedje gaan wij dan op de tweepersoons extra slaapplaats helemaal aan het eind neer zetten en dan kan er volgens mij niet veel mis gaan.

Als je wat meer wilt weten over het bedje kun je ook kijken op www.deryan.nl

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan