Deryan travel cot

A

Anoniem

Guest
De vakantie zit eraan te komen en daarom hebben wij een Deryan bedje gekocht (via marktplaats). Wie heeft er ervaring mee?
Ik heb mijn zoontje er voor de gein even in gedaan maar hij ging gelijk staan met als gevolg dat het hele bedje omviel.

Dit lijkt me niet de bedoeling.

Hoi, wij hebben er ook een net binnen gekregen (voor 15 euro bij een abonnement van de Kinderen) en ik vroeg me ook al af hoe ik Robbin ga leren om er in te liggen (hij is nu ruim 13 maanden). Dus ik hoor ook graag hoe anderen het doen :)

Gr
Sandra

Hoi, wij hebben ook een travel cot en hebben hem al 1 keer gebruikt op vakantie. Dat was niet zo'n succes.....ons dochtertje raakte in paniek als we haar erin legde ondanks dat we haar thuis een paar nachten hadden laten wennen.
Ook kan ze zelf de rits open maken wat het er niet veiliger op maakte. Dit hebben we opgelost door de ritsen met een speld aan elkaar vast te maken.

Wij denken dat ons dochtertje er niet in wilde slapen omdat ze niet ondergestopt ligt en dat ze zich daardoor "onveilig" voelde.

In de grote vakantie willen we het toch weer gaan proberen om haar in de travel cot te laten slapen, Daarom zijn we nu al begonnen om haar in haar eigen bedje niet meer in te stoppen en dus zonder lakentje in bed te leggen. Wel heeft ze een slaapzak aan.
Ook nu weer laten we haar thuis een tijdje aan de travel cot wennen.

Hopelijk lukt het op deze manier wel.

Ervaringen en tips  zijn van harte welkom!!!!

Hoi!

wij hebben een ander merk  travel cot: 'little life' (bij de Bever verkrijgbaar). Die kan niet omvallen als je kind erin staat, en kan ook aan de bovenkant opengeritst worden zodat je meer een reisbedjes-idee krijgt (en zodat je kind ook kan staan in bed, wat onze dochter nogal graag doet als ze wakker wordt). Onze uk heeft er nu 2 keer thuis in geslapen en vond het allemaal prima, we hopen dat dat straks ook goed gaat als we gaan kamperen! Ik laat nog wel weten hoe het gegaan is. Zie ook deze link:  travel cot

groetjes en succes!
Anna

trouwens, de rits kan alleen van de buitenkant open gemaakt worden, daar is over nagedacht!

Terug
Bovenaan