Desmond zijn eerste vakantie....

A

Anoniem

Guest
Hoi, en voor ons ook de eerste keer met de caravan. Het is ons prima bevallen. We zijn 11dagen weg geweest naar Bloemendaal aan zee. Eerst wel effe wennen om vlakbij je kleine te slapen. Desmond lag in een campingbedje maar ik was er niet tevreden over. Had ergens gelezen over een tentje. En wat denk je, toevallig het blad van Wij Jonge Gezinnen meegenomen die de dag ervoor in de brievenbus lag. Daar stond dus een travel-cot in. Een tentje om in te slapen voor baby's. Gelijk dat nummer gebeld en wat bleek je kon het kopen bij halfords. Info nummer gebeld en doorverwezen naar halfords in Haarlem. Echt het is een ideaal ding voor op vakantie maar ook als je weg gaat ipv een campingbedje.

Wij hebben de peuter genomen die is van baby tot ongeveer 4jr. Ze liggen op een zelf opblaasbare matras en er zit een slaapzak bij. De tent plopt vanzelf open. Is mug en 50% uvbestendig.
En makkelijk opvouwbaar in een klein rondje waar de tas dan weer omheen past. Met schouderbandjes. Voor meer info of benieuwd hoe het er uitziet, kijk op www.deryan.nl

Wij zijn er klaar voor om volgend jaar met onze sleurhut naar het buitenland te gaan...!!!

Groetjes Natasja en Desmond (5mnd)

hee, wat goed dat dat tentje zo goed beviel. Wat beviel je eigenlijk niet aan het campingbedje?

- het bukken
- in het midden voelde het hard aan voor zijn hoofdje
- stond in beetje in pad

Nu konden we zijn kant inklappen en stond de tent op het "bed" en konden de schuifdeuren dicht. Zodat we elkaar niet konden zien!!

Natasja

ik snap het. Ik heb het campingbedje pas 2 keer gebruikt, gewoon thuis. 1 keer toen yanick verhoging had en ik hem bij ons op de kamer wilde. En 1 keer toen zijn kamer als logeerkamer werd gebruikt. Dat bukken is inderdaad wel irritant, maar ik vond het bedje niet te hard. En als je campeert, is het natuurlijk wel vervelend dat het zo groot is.

Fijn trouwens nog dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!  

Terug
Bovenaan