desparate pregnant wife

Bij mijn dochter had ik een erg fijne zwangerschap en bevalling. wel wat misselijk de eerste 3 maanden maar dat hoort erbij.
dus ik denk, zal nu wel hetzelfde zijn.
Toen ik vanochtend wakker werd moest ik bijna spugen, met moeite binnen gehouden. Ben nu bijna 5 weken. manlief broodje kaas gebracht.
Toen werd het wat minder gelukkig. Ben bang dat het deze keer toch wat minder rooskleurig zal zijn zeker die eerste 3 maanden.
Oja en ook lekker aan de rees. Is dat een zwangerschapskwaaltje?
Ik heb het altijd gehad vlak voor mijn ongesteldheid, maar nu blijft het aanhouden.

Iemand tips tegen de misselijkheid die ook echt werken.

xx
 
hier nog zi 1tje.
Bij de eerste geen kwalen en nu de een naar de ander.

Misselijkheid ? Het enige wat bij mij hielp was blijven eten. elke uur een boterhammetje of fruit of wat dan ook. Als ik maar elke uur iets eet. En als het echt te erg wordt neem ik een tablet van de dokter 9maar die neem ik zo min mogelijk)

Aan de rees ?
Geweldig !!! ik heb juist de obstipatie. Wordt je ook niet vrolijk van. Ben helemaal opgeblazen en houd zelf poepjes vast. Is echt een opluchting als ik kan peopen of een windje laten.

Ben nu 14 weken en er is heel licht verbetering.

Ik denk dat moeder natuur gewoon speelt. Als je bij de eerste zo'n "last" heb dan hoef je geen 2de, ha ha ha. daarom krijg je bij de 2de alles dubbel.

In ieder geval veel succes en hopelijk krijg je niet te veel kwaaltjes
 
Ja, aan de rees.
Ik vond het zo vreemd, maar ben blij om te lezen dat er anderen zijn die het ook hebben.
Ik was er gewoon naar van en dacht dat ik buikgriep ofzo had.

Succes en ik hoop dat het snel minder wordt.
 
Mijn ontlasting is af en toe ook wel wat dunner. Mijn zusje had juist obstipatie..
Ik heb verder nog geen ervaring, maar ik las ergens dat fruit eten helpt tegen misselijkheid. Misschien moet je dan banaan eten, dat helpt wel tegen de dunne! En dan pruimen vermijden ;)
 
Ik ben ook weleens ontzettend misselijk en dan doe ik zo'n bandje om tegen wagenziekte, die kan je kopen bij de Etos, heet hielp wel goed bij mij.

Daar zitten van die drukpunten op die je dan om je pols moet doen.

Succes
 
fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze kwaaltjes. ik dacht ook even dat het buikgriep was.
gaat nu wat beter, maaar ik heb zo'n honger.
echt gigantisch.
bij mijn dochter was ik in 2 maanden tijd al 6 kilo aangekomen, dat wil ik nu vermijden, maarja. die kilo's zijn er ook weer afgegaan, dus waarom niet.

gr.
 
De eerste 9 weken moest ik ook doorlopend poepen. Ik vond het heerlijk. Alleen 's avonds had ik zo vaak last van mijn darmen.
Na 9 weken begon de obstipatie. Wel minder buikpijn nu maar wel moeilijke stoelgang. dus ja... allebei is niet handig.

ik wist trouwens ook niet dat de rees er ook bij kon horen, totdat ik het zelf had. Je leest het ook niet vaak!
 
Terug
Bovenaan