Destiny1

A

Anoniem

Guest
Hoi meid,

Tja, wij waren ook heel verrast! Maar wij vinden het nu super leuk. Natuurlijk heb denk je aan wat er ons te wachten staat. Dat is zeker niet makkelijk, maar aan de andere kant als ze wat ouder zijn kan het wel makkelijk zijn.
Zo heeft ieder nadeel een voordeel!
Ik heb voornamelijk voordelen gevonden. Hahahaha. Zo heb je alles al in huis. Nu ik aan het idee gewend ben vind ik het helemaal geweldig!

Ik denk dat ik nu 7 weken zwanger ben. Ik heb alweer volop zwangerschapsverschijnselen. Misselijk, vreselijk moe en veel hoofdpijn. Mijn borsten worden nu ook weer gevoeliger.
Ben jij al gestopt met borstvoeding geven? Ik ben nu 2 weken gestopt.
Wij roepen tegen elkaar, want we hebben het nog iemand verteld: Niet verwacht wel super blij!

5 december willen wij het mijn ouders en mijn zusje en vriend vertellen. Ik heb een shirtje laten bedrukken met: Ik krijg een broertje of een zusje!

Ik leg mijn meisje in de box die avond en wacht tot dat het iemand op valt. Als het niemand opvalt zal ik mijn moeder zeggen: Kijk wat ik een leuk shirtje gekocht heb.

Ben benieuwd hoe heb bij jullie verloopt!
Hou me op de hoogte!

Liefs, Juffy

Hoi Juffy,

wat leuk joh gefeliciteerd hoor!! Bij ons is het nog veel priller denk ik.
Ik ga volgende week langs de dokter zodat ik doorverwezen kan worden en dat
we een echo kunnen maken. dan weten we het precies!

Ja zeker daar heb je gelijk in je hebt alles al in huis en natuurlijk je zit nog redelijk in het ritme van een baby..dus dat zal wel in 1 rits doorgaan.
En zeker weten over heb je voor en nadelen aan...ik moet wel zeggen
gister was ik zo geschrokke dat ik alleen maar aan de moeilijke dingen dacht..
maar ik denk dat ik nu langzamerhand weer plaats ga nemen op die prachtige roze wolk.

Wat een leuk idee om voor je dochtertje een shirtje te laten bedrukken...erg leuk!!

Ik ga je zeker op de hoogte houden...vind het heel erg leuk dat we hetzelfde hebben en dat we erover kunnen praten.

Ik heb gelukkig nog geen last van de bekende zwangerschapskwaaltjes.

ik lees je snel weer!!

Terug
Bovenaan