Deu Date

Vandaag me uitgerekende datum en dus 40 week zwanger ;) maar had eigenlijk al gehoopt dat de kleine meid er al was maar nog niks in aantocht helaas...straks naar vk en dan weer verder met wachten en poetsen haha huis is nog nooit zo schoon geweest ;))
fijne dag all

xx

Lieve Neomi,

Wat spannend meid! Jeetje, wat is de tijd dan eigenlijk snel gegaan, weet nog dat we beide op het zwanger-worden forum zaten en kijk nou....
Succes straks bij de vk en ik hoop dat je kleine meid zich snel laat zien :)

Liefs Lynn.

Haha, hier nog een die almaar aan het poetsen is en ik ben nog niet eens uitgerekend!!! Het blinkt hier ook als nooit te voren....Gek wordt ik van de onrust in mijn hoofd dat alles netjes moet zijn.....
Wachten is niet leuk he meid?! Weet er helaas alles van (eerdere zwangerschappen) Hoop dat je snel je kleintje in je armen mag hebben en volop kan gaan genieten. Succes met de laatste zware loodjes

nou we inmiddels weer 3 dagen verder en nog steeds geen baby of tekenen dat ze er snel aan komt...pfff gelukkig is de ergste warmte weer vertrokken want dat is geen pretje hoor...pfff jullie horen het wanneer de kleine meid er is ;) hopelijk as soon as possible ;)) 7-7 -2012 is mooie datum toch? haha

Terug
Bovenaan