Deuk in matrasje

Zoals t hierboven al staat zit er een deuk in t matrasje van Tessa. Precies waar zij ligt zie je een kuiltje. Ik draai 2 keer in de week het matrasje om. Zwaar is ze niet, ik geloof iets van 5500 gram. Het ergste is nog dat dit al het 2e matrasje is waar t mee gebeurt.. Dit is toch gevaarlijk en moet volgens mij niet kunnen.. Mijn vraag is dus wat jullie voor een matrasje hebben?   Het is trouwens niet zo dat ik van die goedkope matrasjes heb. Ze waren allebei rond de 150 euro en in de winkel garandeerde ze mij dat zoiets niet kon gebeuren. Natuurlijk heb ik gebeld naar die winkel maar als ik deze keer weer een nieuwe koop wil ik natuurlijk wel een goede hebben..

Groetjes Carla mv Tessa 14 weken

Wij hebben hem van de leenbakker. Hij koste 40 Euro geloof ik. Het is echt een dik stevig matrasje.
Goed dat je terug gaat naar de winkel, want dit mag natuurlijk niet na zo'n korte tijd en met zo weinig gewicht.
Groetjes Veerle

hoi Carla!

Als je het matrasje zo zorgvuldig keert mag dat niet gebeuren lijkt me! In de wieg waar Marieke in ligt zit gewoon koud schuim dat we zelf op maat gesneden hebben. Er gebeurt niks mee. En in het ledikant voor straks ligt één van de goedkoopste matrasjes. Daar wordt al bijna 5 jaar op geslapen en er is nog niks mee! Ik zou terug gaan!

Sabine

Hoi,
Lees al sinds mn zwangerschap mee. Heb een zoon van 4,5 maand. Normaal lees ik alleen,maar hier moest ik even op reageren.
Jur had dat ook met zn matrasje. Na 4 weken al. We zijn toen terug gegaan naar Prenatal en daar kregen we een nieuwe. Het schijnt een bekend probleem te zijn met de pocketvering matrasjes van Prenatal. (zei de verkoopster tegen ons)
Zo vaak draaien hoort écht niet hoor!

wij hebben het op ena goedkoopste matrasje  van de prenatal gekocht. vond ik duur genoeg.dit matrasje is prima en mijn zoontje is heel wat zwaarder dan jouw kindje. balen dat jouw matrasje nu al een kuil vertoont, ik zou er inderdaad mee teruggaan.  

Terug
Bovenaan