Deze foto vind ik zooooo lief!

A

Anoniem

Guest
Deze foto vind ik zo schattig... een paar weekjes geleden op zondagochtend op ons bed:

Hij is een beetje donker, maar wel superschattig...

En vooruit dan, nog eentje... Isis afgelopen zondag (precies 11 maanden oud) bij oma in de tuin:

Ben zo trots op mijn moppie!!

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006) en een heel klein speldenknopje... (april 2008?)

En terecht hoor, trots! Man, kind en knuffelkat.... en dat allemaal in 1 bed op zondagochtend! En die andere foto is ook erg leuk.

Ben je alweer wat opgeknapt? Leuke 'werktitel' voor je nieuwe kindje trouwens, speldenknopje

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Wat lieeeeffffff!!

Echt een mooie meid hoor!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Begin me nu ietsje beter te voelen... Had maandag iets buigriep-achtigs, dinsdag een vette migraine eroverheen en vandaag nog steeds migraine. Minder leuk! Ik was gisteren zooo blij met de testuitslag maar heb de halve dag in bed en/of boven de wc-pot gehangen... Ach ja, komt ook wel weer goed hoor! Bedankt voor je medeleven !

Groetjes,
Myrna

Awww zo leuk, wat een dappere kat heb jij trouwens. Mijn kat heeft een hele nieuwe sluip/camoflage techniek ontwikkeld om uit de buurt van Max te blijven. (ging zelfs tussen de knuffelbeesten heel stil liggen te doen als afleidingsmanouvre). Vind jouw foto ercht zo'n ansichtkaarten moment :)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Is ook een zeer schattige foto. Wat een lekker droppie!

Groetjes
mv Tijs

En dat mag je ook zijn zeg!
Wat een mooie foto!
En inderdaad een hele dappere kat hahah

Liefs Annet

Terug
Bovenaan