DEZE IS VOOR IEDEREEN

A

Anoniem

Guest
Dames,

Als wij de topics van missmama die ons allemaal kwetsen nou eens helemaal dood laten bloeden en gewoon niet op reageren?
Wordt het waarschijnlijk weer een stukje gezelliger hier.

Groeten Saskia

mee eens,iedereen ervaar het allemaal anders.
ik ben nu ronde 2 voorbij want ben weer ongi geworden.
ik had er ook graag op gehoopt dat het dit x raak had geweest.
ik wens iedereen een snelle zwangerschap toe...
groetjes mirella

Hai Sas,

Helemaal mee eens hoor!!!!!!!!!!! Toppie!!!!

Ik ben erg blij met een buurvrouw die mij zo veel vragen kan beantwoorden in deze spannende tijd. Je weet dat  wij ook nog maar één maand aan het proberen  zijn om zwanger te raken, en gunt het ons van harte, dat vond ik erg lief om te horen!!! Ondanks al die maanden dat je probeerd zwanger te raken, neem je al mijn vragen serieus en word je niet boos... omdat het bij jou wat langer duurt, en bovendien, kan het bij mij ook nog wel heel lang gaan duren, wie zal het zeggen!

Maar wij buurvrouwen zijn het over één ding zeker eens, missmama moet zich niets aantrekken van die meiden die nog maar net beginnen en denken direct zwanger te zijn/raken. Het heeft ook  geen enkele  zin je hier druk over te maken missmama, want de meiden die pas beginnen zullen heus niet minder op het forum gaan schrijven, nu jij je hier zo aan irriteerd. Bovendien is ieder mens anders, de één zal sneller klagen of zeuren, omdat het na drie maanden nog niet wil (kan me wel voorstellen, dat je je daar aan ergert trouwens, dat zou ik ook echt niet kunnen hebben!) Trouwens, ik zie een evt. zwangerschap als een heel groot wonder, en niet als een "product uit de winkel" die vergelijkenis was er toch? Misschien zijn er meiden die dit zo ervaren, maar dat zou ik wel heel raar vinden.

Probeer het juist van de positieve kant te zien, en gun iedereen de kans om zo snel mogelijk zwanger te raken, net als jezelf! toch? Buurvrouw, wij spreken elkaar weer, en missmama, hopenlijk mag je snel zwanger raken, net als alle andere meiden op dit forum... heel veel succes allemaal!!!

Groetjes José NOD 16 april...!

JAAAA, helemaal mee eens! Ik wilde ook al zoiets zeggen, maar wist even niet zo snel waar. En als ik dat op het topic van Missmama had gedaan, stond ie weer bovenaan in de lijst en dat was nou juist NIET mijn bedoeling.

Ukkie26

Terug
Bovenaan