Deze is zo stoer!!!

hoi hoi

deze foto moeten jullie zien..........ik vind hem zo stoer.....

het lijkt wel en jochie, maar ze is echt een meisje en vaak ook een echt meisje met roze kleertjes, rokjes en jurkjes.. dus dan is dit ook een keer heel leuk.....

knuffels tobi

Erg leuke foto's!! Ik vraag me inderdaad wel eens af waarom meisjes altijd iets van rose aan moeten. Sommige moeders schijnen ook echt niks anders voor hun dochters te kunnen kopen. Een vriendin van me had ook zo'n tik. Op zeker moment waren we samen in de stad en pakte ze wederom alleen naar rose, totdat ik tegen haar zei dat ze haar harde schijf maar eens moest laten resetten en er meer kleur op aan moest laten brengen. Sindsdien zie ik vaker wat andere kleuren! hahahaha

Ennuh, een stoere meid kan er ook heel erg lief uit zien hoor.

Groetjes Fonske.

Hoi,

Idd een erg stoere foto zeg!!! Leuk hoor!

Wat betreft het roze: ik merk wel dat iedereen er aan mee doet. Ik heb bij alledrie de meiden van de kraamvisite overwegend roze kleertjes gekregen. Ik was echt blij als er eens iemand met een andere kleur kwam!

Maar aan de andere kant, toen Céline baby was, liep ik een keer in de supermarkt en ze had een knalroze jurkje aan. Vroeg er iemand: "is dat een jongen of een meisje?"
Hihihi, blijkbaar denkt niet iedereen aan een meisje als ze roze zien!

Liefs Annemarie

heyyy bianca
wat een onwijs gave foto's hihi
is dat zo'n benz brilletje
handig zijn die he?
een meisje op mijn werk had die ook maar dan zwart , zag er niet uit
maar deze staat super....
dan denk waarom doe je zwart ..... lijkt zo donker
en wat betreft roze. annique heeft bijna geen roze, ja alle kleren die ik van mijn zusje krijg zijn roze haha maar zelf koop ik t sporadisch
meestal legergroen of paars ...... haha
spreek je gauw!!!!
kus van annique en haar mama

haha heeft ze hier nou net toevallig roze aan haha

hallo

ja echt een leuke stoere foto. leuke broek heeft ze aan waar komt die van?
iris heeft ook allleeeeeen maar roze gekregen van het bezoek. vroeg me ook af of ze niks anders konden vinden. haha.
zelf koop ik vaak gemengde kleuren. en ik vind rokjes en jurkjes zo enig. maar heb wel het idee dat ik ze een a twee maten groter moet kopen want anders heeft ze een erg mini rok-jurkje aan. heben jullie dat ook?
groeten petra en iris 16 weken en3 dagen

Inderdaad een errrruuuugg mooie , stoere meid !!!

Yenna is ook een echte stoere meid ( lijkt ook erg op een jongen als ik naar haar klauter en klimwerk kijk hihi )
Maar ik vind het wel erg leuk zo'n stoere meid !!
Yenna had als baby zijnde ook wel wat rose aan maar meerendeel andere kleuren, tja ik hou niet zo erg van veel rose geloof ik .

Maar ieder voor zich, toch ??

Groetjes Marina

Stoer....
Wij hebben er ook eentje met Merel een een gele nijntje bril op.

Tja roze.... Merel's kast heeft veel roze. hahahaha
Staat haar leuk, maar dan is het wel top roze en een stoere spijkerbroek of legergroene broek eronder!
En ik vind roze zelf ook helemaal geweldig.
Als ze n andere kleur dan roze,lichtblauw of wit aan heeft staat het haar niet.
En je kan liefelijk met stoer goed combineren gelukkig.

hoi hoi meiden

wat leuk dat jullie allemaal een kijkje hebben genomen naar mijn lieve meissie.........

jajaja ben trotse mama...

ps pertra het broekje komt bij een winkel hier uit het doro het merk is www.dondigger.com

ik had er nog nooit van gehoord, maar op de site staan er leuke kleertjes dus ga er ws wel meer opletten....

liefs tobi

Terug
Bovenaan