Deze maand beginnen met clomid

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik zou graag kletsen met meiden die ook clomid gebruiken. Ik ben in april gestopt met de pil maar sindsdien nooit ongi geweest. Via de ha ben ik bij de gynaecoloog terecht gekomen en er bleek een hele lichte storing in mn hormonen. Ik ben nu bezig met primolut en begin als ik ongi word met clomid.  
Ben benieuwd naar ervaringen met clomid.

groetjes Flora

hoi hoi,

Zelf zit ik ook sinds enkele maanden aan de clomid omdat ik geen eisprong bleek te hebben.

het kan een hele hoop met je doen. ik heb al diverse bijwerkingen moeten behappen.

Op dit moment heb ik ronde 5 geslikt en ga zo testen want ben 1 dag overtijd en voel me anders als anders. Hoop dat het heeft gewerkt.

Als je meer meiden/dames wilt treffen die aan clomid of andere medicijnen zitten en in de mmm, kijk dan eens bij: als zwanger worden langer duurt.

Hier zit altijd wel iemand die een antwoord voor je heeft.

Succes
Sylvia

Hallo

Ik gebruik zelf ook clomid sinds juni.
Heb weinig bijwerkingen gehad alleen hoofdpijn en soms wat duizelig.
Ik zit zelf bij het topic "ziekenhuis", daar zijn meer mensen die clomid gebruiken

Succes groetjes van Kyra

Hoi Flora,
Zou je me kunnen vertellen hoe jou afspraak (ken) bij de gyneacoloog zijn gegaan?
Wij gaan nl. volgende week donderdag voor het eerst naar de gyn.
Ik heb niet iedere maand een eisprong en ben benieuwd (ongeduldig) of er eerst allerlei onderzoeken gaan gebeuren, of dat de gyn. mijn temperatuurcurve bekijkt en ziet dat ik onregelmatig een eisprong heb en me dan misschien ook meteen Clomid voor gaat schrijven. Misschien kun jij me alvast wat meer vertellen?
alvast bedankt,   MOON

Hoi Moon

Tuurlijk wil ik dat vertellen.
Na het stoppen met de pil ben ik dus helemaal niet meer ongesteld geworden. Ik was inmiddels 5 maanden verder en begon me toch ongerust te maken. Toen ben ik naar de ha gegaan en hij heeft bloed laten prikken. Daaruit bleek een heel lichte hormoonafwijking. Hij kon daarmee echter niet verklaren dat ik niet ongi werd dus heeft me op mijn verzoek doorgestuurd (kon ook nog even afwachten).
Bij de gynaecoloog moest ik eerst mn verhaal vertellen en daarna heeft hij een inwendige echo en onderzoek gedaan. Hieruit bleken geen afwijkingen. Toen heb ik opnieuw bloed laten prikken en twee weken later had ik een telefonische afspraak. Hij heeft toen primolut en clomid voorgeschreven. Hij dacht dat het bij mij kwam omdat ik 9 jaar de pil heb geslikt en mijn lichaam weer een duwtje nodig had om alles weer op eigen kracht te doen, dus dat hoop ik dan maar dan valt het allemaal toch nog erg mee.
Ik hoef dus ook niet op controle tussendoor (alleen als er problemen zijn en over 6 weken een afspraak om voortgang te bespreken)
Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal.

groetjes flora

Terug
Bovenaan