Deze maand ben ik ff de weg kwijt.......

A

Anoniem

Guest
Sorry meiden maar ik wil ff klagen. Ben inmiddels in de 11e ronde beland en was tot begin dit jaar heel regelmatig (27 dagen) maar was toen voor het eerst overtijd en ben toen op dag 35 flink ongesteld geworden. De maand daarna was het 25 dagen en deze maand dacht ik toch echt dat ik de 12e m'n ei gevoeld had en had ook 1 dag een temperatuurdaling maar daarna weer terug naar  oude niveau. Maar e.e.a. zou precies kloppen met  weer een  korte cyclus van 25 dagen. Nou had ik gisterenavond weer buikpijn en vanmorgen was m'n temp weer gedaald!   Nou snap ik het niet dus niet meer, zou betekenen dat we deze maand dus voor  niks onze best gedaan hebben .
Eind vorige week en dit weekend op klusgebied niks gedaan  door  Carnaval (wel veel lol gehad, ook erg belangrijk) maar ben nu dus bang dat ik deze maand m'n ei niet in een gespreid bedje heb laten komen en dat was toch wel de bedoeling geweest! Als de komende dagen m'n temp hoger is dan heb ik dus deze maand blijkbaar weer een lange cyclus. Heeft iemand hier ervaring mee?

Hè, ben het in ieder geval even kwijt, lucht wel lekker op!

Groeten, Cath

hoi cath heb er geen ervaring mee.

lastig iets een vrouwen lichaam.
zit zelf ook al 10 maanden te tobben dan 27 dagen dan 32 dagen ra ra ra waar is mijn ei.
ik ben zelf aan het testen met ovl van cb al 5dagen zit nu in mijn 16de dag van mijn cijclus maar nog geen ei pffffffff daar word je ook moedeloos van om nu al te weten dat het een lange ciclus word.

groetjes iris 10de 2de kind nod +-7maart

ps hoop voor je dat het toch raak is en dat het je verrast.

Terug
Bovenaan