Deze maand telt niet meer mee ben ik bang

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik schreef al eerder dat ik dacht dat ik mijn eisprong eerder had. Twijfel twijfel. Ook niet op de juiste dag geklust ben ik bang. En nu....blaasontsteking. Dus zo aan de antibiotica. Vrees dat de kans van slagen deze maand nu dus gereduceerd is naar nul. Balen balen balen!!!
Weer 6 weken verder. Maar goed....het zij zo.
Ga t ff proberen los te laten!

Lieve meid,

Echt flink balen zeg... Maar je weet dat ze antibiotica hebben die je mag slikken tijdens een eventuele zwangerschap?

Veel succes... Wachten is gewoon niet leuk, heel herkenbaar...

Liefs

Ja ik heb t er wel bij gezegd. Dus daar houden ze wel rekening mee denk ik. Maar ik denk eerlijk gezegd dat t deze maand al verkeken is.
Irritant. Maar moet echt proberen t meer los te laten.
Moet ook niet constant op deze site kijken maar ik lijk wel bezeten hahahaha.

Vervelend meid! Maar het wil echt nog niet zeggen dat het deze ronde niet (ge)lukt. De ronde dat ik het echt niet verwachte was ik juist zwanger........ Probeer het van je af te zetten en wie weet!

Sterkte met je blaasontsteking

Meid je bent niet bezeten hoor ;-)...het is iets wat je gewoon heel graag wil...en het is ook gezellig en fijn om dit met elkaar te delen!!!
Ik heb het even niet gevolgd maar wanneer moet je ongi worden??

Moet pas 3 oktober ongi worden. Maar we hebben t zaterdag 'gedaan' en volgens mij vandaag mijn eisprong. Denk niet dat t zaad lukt om 80 uur te overleven haha.

Terug
Bovenaan