deze maand weten we wat t gaat worden!

Hallo heppy en dames,
ik kan haast niet wachten 23 juli ga ik naar het ziekenhuis dan weten we wat het gaat worden.Ben best benieuwd.heb met de warmte al last van dikke voeten.als ik goed heb geteld ben ik nu 18 weken.ik krijg ook last meer van me darmen enme buik wordt wat meer nou.groetjes s.c.
 
hoi sc.

spannend he?
wij hebben het niet geweten en dat heeft ook wel wat moet ik zeggen.
al blijf je dan wel nieuwsgierig, zeker als zwanger mensen bij jou in de beurt het wel weten.
 
hoi vlindertje,

bedankt dat je me berichtjes leest
ik weet nog niet wat t word.hoe het met me vriend is?vroeg je.nou laat ik dit zeggen het is mijn kind zei: die pas tegen me.en voor de rest mag ik overal alleen achter aan.hij vraag er niet naar en ga niet mee met me naar de gyn.of ziekenhuiscontrole..dus zo gaat t met me vriend.is daar dus niet mee bezig.liefs...s.c.
 
Jammer dat hij zo doet, Heb je ook enig idee hoe dat komt? Kan je op deze manier met hem verder want het lijkt me ook erg verdrietig.....Maar misschien veranderd het ook wel als de kleine er is...


groetjes Maggy
 
hoi sc,

Wat naar zeg!!!! Hij zegt wel het is mijn kind, maar eigenlijk is hij er niet echt in geinteresseerd. Je bent nu al bijna op de helft, hij hoeft zich nu toch geen zorgen meer te maken dat je het kwijt zal raken? Dus wat is het dan, waarom hij zo doet?

Inderdaad wat Maggy zegt: gaat het dan op deze manier verder en dan? Hopelijk veranderd het na de geboorte van de kleine....

Meid, sterkte joh! Ik zou er niet aan moeten denken dat ik alles alleen zou moeten doen.

Liefs,
 
Terug
Bovenaan