Deze mama’s zijn uitgerekend in oktober

<p>Hoi mama’s to be,</p><p> </p><p>vandaag 5 weken zwanger en heb eigenlijk niet zo heel veel last van kwaaltjes behalve van een ongesteldheids pijntje in mijn onderrug en vreemd gevoel in mijn buik. Oh enne voelen jullie borsten ook zo vreemd ?? hhmmm misschien is die hoofdpijn van afgelopen week ook wel een dingetje... </p><p>vind het zo spannend dat je ook meer met kwaaltjes bezig natuurlijk. Zijn jullie ook zo druk in je hoofd?? </p><p>Volgende week mogen we naar de verloskundige dus dat is heel fijn. </p><p>Oh wat zijn eij blij maar ook onzeker. </p><p> </p><p>Liefs </p>

Hi, 
ik ben vandaag precies 5w zwanger.
mijn kwaaltjes zijn vooral een zeurende pijn in men onderbuik. Beetje krampachtig. En heb vooral een erg opgezette buik. Het lijkt wel of ik al 12w ben. Hopelijk blijft alles goed gaan! Mijn eerste echo staat gepland op 22 febr. 

Oeps, dat verzenden ging iets te snel! 
Fijn dat je zo snel naar de verloskundige mag! Ik moet nog even wachten! 
Meen hele spannende leuke maar ook onzekere tijd!
liefs

Hoi hoi! 
Ik ben vandaag 4+5 dagen zwanger! 
22feb de 1e echo! 
Ik heb ook een enorme opgezette buik, heb al een buik alsof ik een paar maanden zwanger ben..hopelijk trekt het snel weg. En al iets moe en pijnlijke borsten!
Verder nog heel onwerkelijk!

Hi!
Ik ben morgen 5 weken zwanger! Bij ons ging het via icsi. Vooral vorige week was ik heel erg moe, dat gaat nu gelukkig alweer iets beter. En m’n borsten doen heel zeer. Verder nog nergens last van. 20 februari hebben we de eerste echo :).

Hi!
Ook ik ben vandaag 5 weken en 1 dag. Ben de afgelopen dagen vooral heel moe en heb vaak honger. Gisterennacht wel wakker geworden van wat krampjes in mijn onderbuik, maar schijnt erbij te horen! 
15 februari mag ik voor de echo, spannend! 
Succes jullie ook met de komende spannende weken!

Hoi, 
Ik ben morgen precies 4 weken zwanger.
Ik voel me vandaag voor het eerst goed. Vond het zelf raar dat ik de kwaaltje nu niet heb. 
Had de afgelopen 2 dagen last van een borrelende buik en misselijkheid en natuurlijk veel naar de wc moeten...
18 februari  de eerste echo. Super spannend allemaal. Kan niet wachten om het hartje te horen.?

Terug
Bovenaan