Deze mama heeft het ff helemaal gehad!!!

Hoi meiden,

ik verlies ongeveer 2wk wat bloed, vooral sochtends. Vanmorgen schrok ik zelfs, want het WC-papiertje was echt roze.
Sinds vannacht regelmatig harde buiken, en echt een zeurderige pijn in mn onderbuik.
Gelukkig moest ik vandaag naar de VK, en heb ik het voorgelegd. De kleine doet het trouwens goed in mama's buik hoor.
Maar zij dacht aan een blaasontsteking. Urine getest, maar dat was harstikke goed. Als het bloedverlies na het weekend nog is, moet ik terug komen op controle en gaat ze een inwendig onderzoek doen, maar dit wou ze mij vandaag besparen.
Ook heeft ze gezegd dat ik het ECHT rustiger aan moet gaan doen, want een paar x per dag harde buiken is niet erg, maar niet een hele nacht, en nu ook nog. Dat zou kunnen leiden tot een vroege bevalling, en daar zitten we niet op te wachten tuurlijk.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik het rustiger aan moet doen. Ik ga al smiddags naar bed, als Dylano naar bed gaat, tja... wat kan ik nog meer doen??
Dus lag ik net in bed... Wordt Dylano ineens schreeuwend wakker. Dus ik er gelijk naartoe, want mss was hij zijn kroelen wel kwijt. Maar nee hoor... Meneertje had ze allebei in zn handjes.
Dus mss heeft hij gedroomd ofzo, dus heb hem ff bij me gepakt, een slaapliedje gezongen en toen teruggelegd.
Nou nou... Hij was het er echt mee eens hoor! Maar goed... Hij is op een gegeven moment wel gestopt met huilen. Dus toen sliep ik bijna, en krijgt Dylano het toch in 1x in zn hoofd om al zn speelgoed uit zn bedje te gooien, tegen de muren aan. Wat baldadig zeg!!
Grrrrr!!! Ik wil slapen!!!!!  
Het breekt me zo echt op hoor... Denk je lekker te kunnen gaan liggen, laat onze zoon het weer niet toe
Gelukkig ben ik nu weer wat afgekoeld, maar moest mezelf echt inhouden om niet naar hem toe te gaan en boos te worden.
Ik weet ook wel dat als hij niet meer kan slapen, hij niet meer kan slapen, maar wrm uitgerekend nu?????????
Hij heeft trouwens een half uurtje tot 3 kwartier geslapen, en das echt veelste weinig voor hem. Dus zitten we strax weer met de gebakken peren tuurlijk
Maar gelukkig is papa op tijd thuis, dus kan die mij ook wat ontlasten.

Dylano ligt er trouwens nog steeds in.. Hij moet niet denken, dat als hij zn speelgoed eruit gooit, dat hij er dan uitmag, want zo werkt het niet.
Of ben ik nu weer te hard voor hem??

Sorry mijn geklaag hoor meiden, maar het moest er ff uit, en probeer mn zus en mn ma te bellen, maar krijg ze tuurlijk weer niet te pakken. Zal je altijd zien.

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van ons 2e zoontje vandaag 31wk.

Hoi Debby,

He meid, wat balen dat je er even helemaal doorheen zit. Zul je altijd zien dat als je het zelf nodig hebt de kleine niet wilt slapen. In zo'n geval neem ik Marissa altijd bij mij in bed en daar slaapt ze dan wel. En die harde buiken zijn inderdaad ook echt niet goed hoor, ik zou echt even met je man overleggen want als je harde buiken blijft houden moet je straks echt fulltime plat en dan kun je helemaal niets meer. Probeer even lekker te gaan liggen als je man thuis komt, dan kan hij even voor de kleine zorgen. Zo kom je toch aan je rust. En ik hoop dat die harde buiken af gaan nemen. Is er iemand in de omgeving waar je de kleine anders af en toe even heen kunt brengen zodat jij kunt gaan liggen? Lijkt me erg zwaar zwanger zijn met nog zo'n kleintje er bij. Ik heb zo'n beetje 9 maanden geslapen tijdens mijn zwangerschap, zou het ook echt niet aan kunnen nu ik Marissa al heb hoor. Dus petje af, een super dikke knuffel en je mag hier altijd klagen

liefs Linda

Hoi Debby!

Klaag maar lekker hoor!!Dat mag als je zwanger bent....(en ook als je niet zwager bent..hahha)
Ik kan me ook voorstellen dat t zwaar is met nog zo een kleine erbij.
Ik zou idd proberen je rust te nemen als je man weer thuis is..en op tijd naar bed!

Heel veel sterkte...en zorg goed voor jezelf en de kleine!!(2)

Liefs,Sindy

Hoi meiden,

mijn moeder heeft ook al aangeboden dat ik Dylano desnoods wel een middagje kan brengen om ff tot rust te komen. Dat zou me heel erg goed doen, heb ik gezegd!!
Ook weet ik waarschijnlijk de oorzaak van Dylano van vanmiddag... Er zit een kiesje aan te komen. Dat ik daar niet eerder bij na heb gedacht. Hij hoefde vandaag en gister zn broodkorstjes niet, dat is toch al een teken van een kiesje. Maar dat maakt het er tuurlijk niet meer leuk op voor ons.
Hij is een half uurtje geleden naar bed gegaan. Hebben hem een zetpilletje gegeven, moesten hem nog insmeren met zalf, en dat was echt een drama zeg!! Pffff... Wat kan hij sterk zijn.
Hij heeft eventjes gehuild, maar is gelukkig in slaap gevallen. Nu zit ik te genieten van de rust...Want heb het vandaag echt gehad.
Ga lekker op tijd naar bed vandaag... Mss al wel naar GTST.
Ooohhh... Onze kleine man laat ook van zich voelen in mn buik... Heerlijk hoor!!

Liefs Debby.

PS: Linda en ??? (Sorry, ben vergeten wie er nog wat had geschreven) : Bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me goed!!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Ik hoop maar voor je dat je vannacht lekker kunt slapen.
Sven krijgt nu ook een kiesje en ondanks dat hij er geen koorts van heeft of zo, kan hij ook minder goed slapen. En mij als niet zwangere begint dat al op te breken dus ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt.
Fijn dat je moeder ook eens op Dylano kan passen. Maak maar goed gebruik van dat aanbod!
Neem je rust en tijd want straks krijg je het nog drukker als je tweede mannetje er is!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan