A
Anoniem
Guest
het valt niet mee om zwanger te raken,
ook al willen wij dat zo graag.
het is steeds maar afwachten, en ik wordt af en toe knetter gek van die onregelmatige cyclus, denk steeds dat ik een aantal dagen overtijd ben, en dan wordt ik als nog ongesteld,
nu ben ik sins dinsdag 3-8-2004 ook onzeker, ik ben het wel geworden,cyclus was 33, maar dit is geen normale menstruatie (zie mijn andere oproepje)
maar als ik straks zwanger ben,
dan hoop ik op een meisje.
en haar naam wordt dan: sjan.
en deze naam staat niet bij de babynamen.
waarom sjan?
19-3-2004 is ons mam zeer plots en onverwacht overleden.
ze ging op de fiets naar het dorp toe,om bij de trekpleister 1 doosje paracetamols te halen.maar ze kwam niet meer terug.
wat blijkt,ze stond bij de kassa te wachten, loopt een kassa medewerkster achter ons mam door, om mee te helpen.
ons mam valt tegen haar aan, en weg is ze.
dus ze heeft een accutte hartinfarct gehad, volgends de arts, heeft ons mam niks gevoeld, want voor dat ze de grond raakte was ze al weg.
die dag en de dagen erna, zij ons pap,
steeds in herhaling: nu hebben we geen sjanneke meer in de familie.
dus....... patricia
je raad het al. als ik straks zwanger ben van een meisje dan noemen we haar naar ons mam, sjan. gaat ze dus heten.
als ze klein is noemen we haar sjanneke zo werdt ons mam ook genoemd, en als ze groot is dan sjan.
zo blijft ons mam toch nog een beetje in de familie.
ook al willen wij dat zo graag.
het is steeds maar afwachten, en ik wordt af en toe knetter gek van die onregelmatige cyclus, denk steeds dat ik een aantal dagen overtijd ben, en dan wordt ik als nog ongesteld,
nu ben ik sins dinsdag 3-8-2004 ook onzeker, ik ben het wel geworden,cyclus was 33, maar dit is geen normale menstruatie (zie mijn andere oproepje)
maar als ik straks zwanger ben,
dan hoop ik op een meisje.
en haar naam wordt dan: sjan.
en deze naam staat niet bij de babynamen.
waarom sjan?
19-3-2004 is ons mam zeer plots en onverwacht overleden.
ze ging op de fiets naar het dorp toe,om bij de trekpleister 1 doosje paracetamols te halen.maar ze kwam niet meer terug.
wat blijkt,ze stond bij de kassa te wachten, loopt een kassa medewerkster achter ons mam door, om mee te helpen.
ons mam valt tegen haar aan, en weg is ze.
dus ze heeft een accutte hartinfarct gehad, volgends de arts, heeft ons mam niks gevoeld, want voor dat ze de grond raakte was ze al weg.
die dag en de dagen erna, zij ons pap,
steeds in herhaling: nu hebben we geen sjanneke meer in de familie.
dus....... patricia
je raad het al. als ik straks zwanger ben van een meisje dan noemen we haar naar ons mam, sjan. gaat ze dus heten.
als ze klein is noemen we haar sjanneke zo werdt ons mam ook genoemd, en als ze groot is dan sjan.
zo blijft ons mam toch nog een beetje in de familie.