Deze ronde nog een kans?

<span style="color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Hi,</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Volgens FF heb ik mijn ovulatie waarschijnlijk op donderdag 2 februari gehad. Eerst stond hij op 30 januari. Laat ik dan maar voor het gemak 2 februari aanhouden.. Ik heb zelf niks gevoeld qua eisprong (normaal wel). Nu heb ik zondag 29 januari, en daarna pas 4 februari weer, geklust. Kwam even zo uit vanwege werk. Zul je zien, dan klus je elke maand netjes om de twee dagen en dan laat dat ei maar op zich wachten. Nu sta je er een maandje even niet genoeg bij stil, en is opeens je ei geweest..</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Het zaad van mijn man is vorige maand getest. Wij hadden toen 5 dagen niet gevreeën (eigenlijk iets te lang, maar we zitten met onregelmatige diensten). Uitslag was dat het prima was. Ze vertellen dan al die minimale 'normale' waardes die je moet hebben, en daar zat hij net iets onder. Maar volgens de fertiliteitsarts zag het er keurig uit en is de sperma/mijn man niet het probleem.</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #5c595e; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Wat denken jullie? Maak ik deze ronde nog een kans met 4 dagen klussen voor een ei?</span>
 
Zo dat is niet te lezen.. Haha opnieuw!

Volgens FF heb ik mijn ovulatie wss op donderdag 2 februari gehad. Eerst stond hij op 30 januari, maar laat ik voor het gemak 2 februari aanhouden. Ik heb zelf niks gevoeld van mijn eisprong (normaal wel). Nu heb ik zondag 29 januari geklust, daarna pas 4 februari weer. Kwam even zo uit vanwege werk. Zul je zien, klus je elke maand netjes op de twee dagen, en dan laat dat ei maar op zich wachten, nu sta je er een maandje niet bij stil en is je ei opeens geweest.

Zaad van mijn man is vorige maand getest. Wij hadden toen 5 dagen niet gevreeën (eigenlijk iets te lang, maar we zitten met onregelmatig werk). uitslag was dat het prima was. ze vertellen dan die minimale normale waardes die je moet hebben voor gezond sperma, en daar zat hij net iets onder. maar volgens de arts zag het er keurig uit en is de kwaliteit van het sperma geen probleem in onze poging om zwanger te raken.

wat denken jullie? maak ik deze ronde nog een kans met 4 dagen en 2 dagen klussen na een ei?
 
Lastig te zeggen, ik denk dat als je het opzoekt het 'mogelijk' is.

ik dacht dat het zaad 5 dagen kan overleven.

Ik wil je niet teveel hoop geven. Maar je moet de hoop ook niet opgeven. Je hebt je ei niet gevoeld.. misschien was hij wel eerder of later.

Waarom stond hij eerst op 30 januari en later 2 feb?

ik ken het ook. M'n man heeft natuurlijk hele vervelende diensten op de dagen dat er geklust moet worden. En deze ronde waren we ook weer erg moe.. volgens de ovulatie testen zouden we deze x goed moeten zitten... heb er zelf niet zoveel vertrouwen meer in.. mijn lichaam houd me steeds coor de gek..
 
Fertility Friend is versprongen naar 30 januari. Ik temperatuur namelijk elke dag netjes op hetzelfde tijdstip. Mijn basale temperatuur was 36.4-36.5.

27 januari: 36.4
28 januari: 36.4
29 januari: 36.5
30 januari: 36.5 --> eerst dus deze dag ei
31 januari: 36.7
1 februari: 36.6
2 februari: 36.5 --> toen naar deze dag ei
3 februari: 36.7
4 februari: 36.8
5 februari: 36.7
6 februari: 36.7
7 februari: 36.7
8 februari: 36.7
9 februari: 36.8

Ik geef de hoop nog niet op. Geen bloed is goed ;) Maar het is wel balen, elke maand klus je netjes om de twee dagen, nu sta je er een paar dagen minder bij stil en heb je opeens je ei al gehad! Daarbij herken ik jouw vermoeidheid ook  heel erg goed.. We willen het wel leuk houden, dus als ik écht geen zin heb om te klussen dan doe ik dat ook niet..
 
Ja dat zul je altijd zien!

merk je misschien al iets van eventuele innesteling?

ik hoop gewoon met jou mee!

ik heb ovulatie testen gebruikt deze maand. Maar die testen gaven steeds 2 streepjes. Afgelopen zondag overgeslagen. En eigenwijs als ik ben maandag nieuwe gehaald en die was positief en de dag erna de streep minder. Dus ik hoop dat onze klus sessie van afgelopen zondag heeft geholpen...

kwa sprong lopen we bijna gelijk.

ik heb t idee dat m'n borsten pijn beginnen te doen... maar ik ben bang dat ik mezelf weer voor de gek aan het houden ben.
 
Nee ik heb alleen sinds gister een soort menstruatie-trekkend gevoel in mijn buik en pijn in mijn onderrug. Herken dit niet echt. Heb normaal ook nooit menstruatiepijn (ja ik ben zn boffer die nergens last van heeft;)).

Ovulatietesten heb ik ook gebruikt maar toch mee gestopt. Temperaturen werkt voor mij veel prettiger. Wel achteraf Maarja als je dus geregeld vrijt hoeft dat geen probleem te zijn. Toevallig dus deze maand even niet aan gehouden haha.

Lopen inderdaad gelijk op. Wanneer verwacht jij je menstruatie? Ik ga voor je hopen!! Ik ga nergens vanuit.

Wij zijn nu 5 maanden bezig. Maar 21 maart heb ik een kijkoperatie. Ik heb in het verleden een eileiderontsteking gehad dus ze willen even alles controleren of alles goed open is en mooi schoon enzo voordat we aan hormonen gaan. Ik moet dan na de operatie aan clomid omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. En als de operatie tegenvalt misschien wel ander medisch ingrijpen :(

hoe lang zijn jullie bezig en hoe oud zijn jullie?
 
Hihi wees maar blij dat je nergens last van hebt! Ik had met de pil ook nooit klachten. Zonder pil menstrueer ik minder maar ervaar ik ook menstruatie pijntjes.. maar mag nog steeds niet klagen.

Nee als je gewoon lekker geniet van elkaar is het allemaal niet nodig. Vond t voor mezelf wel even fijn om te weten of ik goed zat met m'n berekeningen. Maar t werd nog niet veel duidelijker voor me.

Ik zou 19 of 20 februari ongesteld moeten worden.. duurt dus nog ff :) vorige maand kwam mijn menstruatie voor het eerst een dag eerder.

Oh dat klinkt heel heftig allemaal! :( ondanks dat je niks verwacht blijf ik hopen voor je. Je weet maar nooit.

Maar aan de andere kant misschien fijn dat je daarna wel weet of het gewoon mogelijk is?

dit is onze 4e ronde. Ik ben 27 jaar en mijn man is 33 jaar.  We hebben al een mooie zoon van 3 jaar.

Afgelope keren was ik er zo erg mee bezig dat ik echt dacht dat ik zwanger was. Pijntjes en overgeven. Bruine afscheiding.. dat ik het niet meer leuk vond haha nu lijken m'n borsten gevoelig te worden
 
Terug
Bovenaan