deze ronde overslaan

A

Anoniem

Guest
heey meiden...

in mijn vorige topic heb ik jullie gevraagd wat jullie zouden doen...
Nou ik ben erover uit.
Wij slaan deze maand over.
Gister geopereerd en nu nog steeds aan het bijkomen van de narcose.
Ben nog vreselijk moe, heb hoofdpijn en mijn neus bloed ook nog beetje...
Lig nu dus al sinds vanmorgen half 9 op de bank...inmiddels ook met een deken over omdat ik koud had (is 21 graden in huis)
Doe het hele weekend lekker rustig aan, zodat ik dinsdag dan toch gewoon aan het werk kan.

Heel jammer dat we overslaan nod stond op 11-11-2011... daarna maar weer proberen.
Hopelijk dan goed nieuws.
Denk dat we in januari naar de ha gaan. Zijn in dec. jaar bezig maar ja deze maand overslaan dus tellen we ook maar even niet mee.

Zal voor jullie duimen dat het deze maand lukt dames...

Liefs

Hey meid!

Is de operatie wel goed gegaan?? Van de narcose kun je nog een tijdje last hebben, hoor! Ik merkte het vooral aan mijn concentratie, die was na een kwartier echt weg de eerste 2 weken...
Doe rustig aan, kruip lekker weg onder je dekentje!

Wat goed, dat jullie hebben besloten de volgende stap te zetten. Uiteraard hoop ik dat het niet meer nodig is, maar wellicht wordt je snel wat wijzer!

Ik hoop op 2 dikke buiken in mei!!

Liefs Daisy

operatie is goed gegaan...
Kan nu al merken dat ik wat meer adem kan halen via mijn neus...

Hoop ook dat we in mei met 2 dikke buiken zitten...

liefs

Sterkte met herstellen! Verstandige beslissing maar nu even weer tot rust komen. Beterschap!

Gelukkig dat de operatie is goed gegaan, jammer dat jullie een ronde over moeten slaan. Maar nu kun je wel rustig herstellen en aan je eigen lichaam denken!

Succes ermee!

Liefs Renate

Beterschap! Verstandig om naar de huisarts te gaan als het niet lukt..... maar wie weet.....

Rust lekker uit dit weekend

Hai meid,

Alles goed gegaan lees ik?! Fijn hoor! Lekker uitrusten hoor, zo'n narcose is ook een aanslag op je lichaam dus een verstandige beslissing om even een ronde 'pauze' te nemen en wie weet....voel je je straks al weer heel snel beter en zo niet.....goed naar je lichaam luisteren en de tijd nemen. Ik wens je beterschap!!

P.s. Misschien zitten we binnenkort wel samen in de mm. Hoop het niet maar toch....je houd tegenwoordig overal rekening mee.

Dikke knuffel Lynn.

Terug
Bovenaan