deze ronde voelt zo anders aan... zou het dan...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

de laatste week vrij weinig van mij laten horen, was bij mijn ouders. (controleren de geschiedenis nog wel eens en weten niet dat wij bezig zijn voor een kleine)

4 jan ongi.
Volgens berekeningen dan vanaf vorige week woe 2 weken lang vruchtbaar.... (uitgaande van 31-41 dagen)
Woe/zat/di geklust.

woe - na klus wat buikpijn

do ochtend misselijk. 's middags bij 1 boterham al vol en weer extra buikkramp.

vrijdag nergens last van. wel snel moe...

zaterdag moe.. redelijk kunnen eten en niet misselijk. 's avonds rond etenstijd twee pijnlijke steken rechtsonderin (mogelijk een ovu gevoeld??)

zo moe wanneer ik mij nergens op hoefde te focussen....

zondagmiddag bij een doopdienst geweest en toen in het gebed werd er al gebeden voor mensen die graag zwanger willen worden en mensen die geen kinderen kunnen krijgen om wat voor reden dan ook. toen de dominee dat uitsprak sprak ik daarna uit om als ik dan zwanger ben de volgende ochtend misselijk te zijn.
maandagochtend was ik misselijk. moest echt rustig op staan, wilde ook weer niet boven het toilet hangen...

ma verder wel redelijk gegeten, wel erg gefocust op vruchtensappen.

dinsdag in de trein terug naar huis en toen ook erg moe. was niet misselijk. In de trein zodra ik niet naar buiten keek om in de gaten te houden wanneer ik bijna bij mijn overstap was, dan waren ogen niet meer geconcentreerd en gingen ze gewoon dicht. ik had deze rit al vaker gemaakt en wist dus van overstap tot overstap de tijd en heb ik een wekker gezet.

vandaag ook bij kleine beetjes dat ik wel wat binnenkrijg. en ben zo moe. heb vannacht 13 uur geslapen en nog werd ik moe wakker. dat heb ik echt nooit.

Zou het dan deze ronde... ??????

Nu duurt het wachten echt lang....of heeft mijn lichaam mij weer in de steek gelaten en komt er gewoon over enkele weken een ongi aan?
(we klussen gewoon door)

Heleen ik duim voor je! Ik hoop voor je dat het raak mag zijn!

hallo meid!!

Wat is het toch soms verwarrend!! Als ik zo je symptomen lees dan zou je bijna denken: "Het kan haast niet anders" maar je weet zelf ook dat je lichaam je soms flink voor de gek kan houden maar we moeten positief blijven en daarom hoop ik echt voor je dat het deze ronde voor jullie raak is!!!

Ik ga iig héél hard voor je duimen!! Liefs Lynn.

dankjulliewel Ukkietje en Lynn.
ikzou ook vandaag wel weer kunnen slapen tot 14 febr. (besloten om dan pas te gaan testen, na de langste periode...)
Gelukkig alleen vanmorgen wat last van me buik, verder deze dag echt in kleine beetjes gegeten. De creakertjes gaan er zo wel snel doorheen. ;)

Het blijft lastig hè?! Ik had vorige maand ook allerlei symptomen, maar helaas......

Uiteraard hoop ik voor jou dat het raak is!!!!!

Veel succes met wachten!

Terug
Bovenaan