deze site werkt niet goed hoor..

Het duurt 5 minuten voordat mijn kerststal topic te zien is, en mijn andere topic staat er 2x, maar ik heb maar 1x geklikt alleen op refresh geklikt omdat de site bleef hangen...

Echt irritant! Ik ga deze nu bevestigen en dan zie ik als Birgit zo in bed ligt wel of het er nu staat of niet!!!

ERG FRUSTIE!
Of ben ik de enige?

Nou ik zie dat mijn topic erstaat.. en het antwoord erop ook 2 keer haha.. Hopelijk werkt alles weer snel goed, want het was weer net zo gezellig hier!

Hoi hoi,

Als je hem vernieuwd, zet hij hem idd nog een xtje weg.. Het woord zegt het al, vernieuwen van de website, wat betekend dat als je iets verzend, en hem dan vernieuwd, hij nogmaals de opdracht krijgt om hem te verzenden, als die andere klaar is.

Ik doe het altijd zo: Voor de zekerheid kopieer ik mij berichtje, voor het geval hij er niet zou staan, dan verzend ik hem.. wacht ik tot de foutmelding, en dan ga ik weer terug naar ons forum. en dan staat hij er.

Succes ermee.. En idd heel erg frustrerend!

Liefs Deb.

hoi hoi,
ja ik doe het ook zoals Debby hierboven beschreef.
Gewoon kopie maken en foutmelding negeren. Het staat er altijd toch wel...erg irritant wel!

groetjes en hopelijk komt de nieuwe versie snel,
Tamar

hey,

Ik doe dat ook altijd hoor, dat kopieren, maar vanavond stond het berichtje er dus niet, en na 5 minuten ineens wel.. dat was erg irritant. Nu lijkt het ineens verholpen!
Hopelijk blijft t zo!

Terug
Bovenaan