Deze spannende week

Wie heeft er deze week allemaal een spannende week? NOD, afspraak in het ziekenhuis of misschien iets anders wat totaal niet met zwanger worden te maken heeft??

Zelf heb ik maandag een HSG, spannend!

Bij deze heel veel succes voor iedereen!

Liefs Daisy

JA! Morgenochtend weer een afspraak in het ziekenhuis voor een follikeltestmeting. Hopelijk heeft de dubbele dosis Clomid deze keer zijn werk gedaan en is er op de echo een mooi eitje te zien (of meer...). Ben dus erg benieuwd.

Ik wens je bij dezen alvast superveel succes voor je HSG. Ik hoop dat het allemaal heel goed gaat.

Veel liefs, Marieke

Voor mij is volgende week een spannende week!
Vandaag zijn de rode duivels weer gekomen, weer precies op afspraak...zucht.... Dus volgende week een kijkoperatie! Ben totaal niet zenuwachtig, eerder ontzettend nieuwsgierig of ze iets zullen vinden.

Jullie veel succes morgen!!!

Liefs

Ja hier ook weer spanning!
Vandaag NOD. Nog niks.
2 testen gedaan vandaag. (snel 1 bij pomp gekocht). 1e test mislukt (eigen schuld, deed het verkeerd en dat na 10tallen testen. DOM). 2e test héééééé'l vaag een streepje! Maar dan ook echt vaag. Heb de test gesloopt om het beter te kunnen zien. Maar met het felle zonnetje is er toch iets te zien.

Verder de officiële bloeduitslagen komende vrijdag. En als NOD wel komt, dan weer door met IUI6 - 7 en 8.
Maar ditmaal zou het puur natuur zijn! DUIM DUIM DUIM. De laatste 2x zwanger was dmv IUI en beide keren een miskraam. Vandaar uitgebreid bloedonderzoek. Wordt gek van de spanning!

Succes met de HSG!

Allemaal spanning dus!

Anita, een streepje IS een streepje! Maar gezien jouw 'geschiedenis' zou ik ook aan he twijfelen slaan!

Jullie ook allemaal succes deze week en ik ben ERG benieuwd hoe het allemaal is gegaan.
Ik houd jullie iig morgen weer op de hoogte!

Liefs Daisy

Hoi Daisy!

Hoe is het gegaan?

En ja! Vandaag een duidelijkere streep.
Zo met het blote oog te zien!
Ben in de wolkjes nu! Na exact 3 jaar is het dan zover. Nu maar hopen dat de kleine nu eens blijft zitten....
Maar goede hoop!!

Doegg

Ha Daisy,

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het vanmiddag is gegaan. Is het een beetje meegevallen? Ik hoop het maar! En krijg je eigenlijk gelijk uitslag van zo'n HSG, of komt dat nog?
Nu maar hopen dat dit resultaat gaat hebben.

Veel liefs, Marieke

Terug
Bovenaan