Deze week mn NOD... pff word er zo moe van..

A

Anoniem

Guest
Heej..
ik ben de afgelopen tijd niet zo druk geweest op de site, en wil dat ook nog proberen vol te houden als ik toch van de week ongesteld word.

Ik wil zo min mogelijk denken aan zwanger worden, vrijen, eisprong, enz.
Misschien dat dat eens helpt...

Dit is de 10e ronde, en voel me eigenlijk heel gewoon, geen bijzondere dingen, en heb zoals altijd nu vlak voor de menstruatie zeer dikke en spierwitte afgscheiding, dus ben er bijna van overtuigd dat het ook deze maand nog niet raak is.

Ik probeer het dus op het moment los te laten, maar ook dat is vreselijk moeilijk. Waarschijnlijk gaan we de elfde ronde in, en mijn man wil nog steeds t spermaonderzoek niet doen aangezien hij nog een beetje rookt.. Zucht..
Ik heb dus nu bedacht me er een maand niet druk om te maken, zelfs niet om mn eisprong en het vrijen rondom die dagen. Maar toch, dan denk ik ook weer.. zonde van die maand!

Ik word er vreselijk moe van onderhand, maarja wie niet!?!? Nou ik ga nu maar eerst mn ongi afwachten, aangezien ik een onregelmatige cyclus heb weet ik niet wanneer het komt, en of het komt natuurlijk ;)... Nou we wachten af en ik hou jullie op de hoogte!
Liefs

hoop dat je gauw zekerheid hebt meid en dat je ook maar gauw zwanger mag worden!
liefsss

Vervelend he, al dat wachten? Goed van je dat je er zo weinig mee bezig kunt zijn. Ik probeer het wel, maar heb me er nu maar bij neergelegd dat ik dat niet kan, haha! Ik hoop dat je niet ongi wordt aankomende week en snel een positieve test hebt!

Knap dat je probeert er zo weinig mee bezig te zijn!! Mij lukt het niet hoor, zit er volop in hihi!! Ik hoop voor je dat, of de ongi gauw doorzet, of dat je zwanger bent!!! (en natuuuurlijk het laatste!!!!!)

Liefs ciomama

Hay meid,

Vermoeiend inderdaad! Het duurt allemaal zo lang! Waardeloos! Ik hoop dat je deze keer een dikke lach op je gezicht zal hebben bij het, na 5 minuten, kijken naar de test!!! ;-)

Hoi, weet hoe je je voelt....
ik zit ook vlak voor mijn menstruatie... Zou nu eigenlijk als zaalvulling aanwezig moeten zijn bij voorstelling van mijn man, maar ik zit jankend achter de computer op kantoor. Ik hoop maar dat het mijn hormonen zijn...
Ik heb ook zo'n afscheiding, maar, anders dan normaal, is het nu niet echt bruin. Het is een beetje wit-roze-bruin. Dus, ik blijf hoop houden he...
Die stomme hoop. Ik heb zelfs een test gekocht vandaag.
Maar niet druk maken schijnt heel goed te zijn...
Ik hoop dat het dit keer heel goed voor je uitpakt. Op fora lees ik juist dat dik, wit slijm een heel goed teken is, dus....

Terug
Bovenaan