Deze week pampers bij Kruidvat 2+1 gratis

Hebben jullie toevallig ook ervaring met de eigen merk luiers van het Kruidvat?

Ik heb daar hele goede dingen over gehoord en we hebben nu genoeg Pampers op voorraad maar aangezien wij een tweeling krijgen wil ik ook wel iets voordeligere luiers gaan proberen.

Liefs Lynn.H
 
Hi Lynn,

Bij het kinderdagverblijf waar Elias naartoe ging gebruikten ze Kruidvat luiers. Ik vind ze vergelijkbaar met pampers qua vochtopname, ze zijn ook bijna even zacht en veeeeel minder stug dan de Huggies. (die komen er hier niet meer in). Veel mensen klagen over rode billetjes, maar wij hebben ze hier ook na lange dagen bij de opvang in Kruidvat luiers nooit meegemaakt! Ze sloten ook goed aan, maar dat laatste ligt ook aan de bouw van je mannetje(s).

Wanneer je je bij Kruidvat aanmeld voor de mama en baby voordeel kan je op een gegeven moment een gratis tas ophalen. Daarin zit o.a. een pak Newborn luiers eigen merk... kan je ze zelf uitproberen!

Liefs!

Liefs!
 
Hai Marieke,

Bedankt voor je info, heel duidelijk!
Ik ga me van de week maar eens aanmelden voor zo'n Kruidvat voordeelpas, ik geloof dat je dan ook alle aanbiedingen in de email krijgt.

Ga ze zeker uitproberen want tsja.....het scheekt wel bijna de helft. (Geloof ik)

Thanks! Liefs
 
kruitvat is idd goed, ik gebruik ze van Aldi en die vind ik ook super! ik vind Pampers zelf snel doorlekken. maar dat ligt er denk ik ook aan of ze altijd een grote plas tegelijk doen ofzo. bij mij drinken de jongens enorm veel en plassen ook veel tegelijk. maar bij Aldi heb ik het nooit gehad dat ze doorlekten.
 
Terug
Bovenaan