Deze week veel echo's

Dames die deze week moeten; veel succes.

Ik zag dat morgen, Charlotje, Justme en Xsanx moeten. Heel veel succes, nog heel even wachten, maar dan valt er vast een last van jullie schouders af.

Verder deze week ook nog Lynn, daarna ukkietje en mammirjam. Wordt spannend deze weken. Elke week zijn er wel een paar aan de beurt. Het wel leuk, maar dat wachten, oef ik heb er moeite mee. En elk buikpijntje is er voor mij weer 1 te veel, ha, ha.

Dank je wel Essie4!
Vind het heel spannend en kan niet wachten!
Moet morgen om 11.45 uur. Ik laat jullie snel weten hoe het was...

En inderdaad ook voor de andere meiden die deze week moeten, Succes!!

Liefs San

Hey meiden!

Wat spannend voor jullie inderdaad! Ik zou zeggen geniet ervan, het lijkt me zo wonderlijk...

Ik heb morgen de intake bij de vk, dus ben benieuwd wanneer ik terecht kan voor een eerste echo!
Dat wordt voor mij ook het moment om het openbaar te maken voor iedereen.. :) En jullie?

Nou, veel plezier en hou ons idd even op de hoogte! Leef met jullie mee :)

Lieve groetjes

idd voor iedereen die deze week moet, erg spannend maar wil toch iedereen veel plezier wensen en dat iedereen maar een mooi kloppend hartje mag zien!

Wij moeten nog even wachten, 3 mei pas!!!

liefs

Pfff ja praat me er niet van... Morgen om 15.50u heb ik nacontrole en vorige keer kreeg ik toen een echo (was 4 jaar geleden ook meteen na de curettage zwanger) maar ik verwacht npg geen kloppend hartje, ben morgen 5w en 5d. Maar goed ze kan iig zien of er iets zit en of t baarmoederslijmvlies dik genoeg is.
Woensdag 25 april gaan we op vakantie en ik hoop stiekem dat we de dag ervoor nog een echo hebben, ben dan 6w6d en dan zou er al een hartje te zien meten zijn.

Voor de andere meiden die morgen een echo hebben: ook succes!

Terug
Bovenaan