deze week weten wij meer

A

Anoniem

Guest
poeh wat duurt dat wachten lang zeg
en nu zijn we dan eindelijk op de zondag aangekomen voor de week die ons weer zal laten weten wat er zal gaan gebeuren
het is al niet makkelijk om te wachten maar het is ook niet makkelijk om niks zeker te weten
heb de helle maand eigenlijk elke dag of om de dag wel iets van krampjes onder in mijn buik en mijn borsten doen ook hun best om mij van slag te krijgen
omdat zo de een gevoelig is en dan de andere de wacht over neemt en die bezig gaat met het gevoelig wezen
moe zijn ben ik ook al weer zo een 2 weken nu

gister eens alles ingetypt en opgezocht nu kwamen zoals gedacht alle antwoorden uit op zwanger zijn en de eerst syptomen

maar dan nu is het bij mij dat ik aan de ene kant heel heel graag wil dat het raak is en wij weer kunnen zeggen voor de derde keer ja wij zijn in verwachting

maar aan de andere kant ben ik bang en weer niet bang omdat ik mezelf niet wil teleurstellen want als ik straks gewoon weer ongi word dan is mijn dag weer ff een sleur en voel in me iets niet zo prettig

dus ik zit hier te wachten tot het dan eindelijk volgende week zaterdag is en wij zeker de 5 dagen al voorbij zijn om pas zeker iets te durven denken of durven wensen

en dat wachten duurt zo lang :S

hoi hoi'
Erg he, dat wachten. Vind het ook verschrikkelijk, denkt vanalles te voelen.Hoelang zijn jullie bezig?

liefs

Hoi Daam

Hier zit er ook eentje behoorlijk te wachten... we hebben besloten als ik woemsdag nog niet ongi ben dat we gaan testen.
Ik word ook gek van het wachten en alles wat ik in mijn lichaam voel denk ik dat ik zwanger ben. grrrr. Raar lijf!

Nog succes met wachten meid!

wij zijn sinds november vorig jaar bezig dus nog maar 2 en een halve maand
en ja zeker dat het lichaam raar is en raar reageert
dus ja wie weet wie weet
en gelukkig ben ik niet alleen die gek word van het wachten hihi
dit is weer dan voor mij dat het normaal is

jullie ook succes met wachten Kus kus

wachten is echt verschrikkelijk he?!ik hoop dat je volgende week een mooie positieve test in handen hebt! succes met wachten meissie

liefs

tja wachten daar weet ik alles van pfff duurt heeel lang (en dan heb ik het idee dat de tijd tegenwoordig zo snel gaat, maar toch kan een week veel te lang duren hahaha)

mijn nod was donderdag 20-1 (denk ik weet het oo niet zeker omdat we nog maar net bezig zijn en ik daarvoor geen cyclus had ivm spiraal) we zijn nu 3 dagen verder en hier nog geen duivels, maar wil toch echt proberen te wachten tot donderder, zou dan een week over tijd zijn (en is de verjaardag van mijn dochter dus vind ik ook wel heel speciaal om dan te testen)
maar pff wat gaan die dagen opeens langzaam

jij ook succes met wachten en hoop dat we volgende week beide een positieve test in handen hebben.

ja dat hebben wij hier ook
onze jongste word 4 feb 3 en dan zzou het ook een leuk cadeau zijn als wij een uk er weer bij zouden krijgen

dus ja wachten is dus nu het gene wat wij hier allen doen hihi
en onze dochters willen zo graag nog een broertje of zusje erbij :D

mijn jongste die vraagt ook elke keer
mama al baby in de buik
hihi
hopelijk ken ik snel ja schat er zit een baby in mijn buik zeggen
ze is pas 3 maar super slim :D

ja die kleine moppies zijn vaak veel slimmer dan wij denken.
vorige maand dacht ik ook even dat ik zwanger was (denk ik nog maar misschien niet goed ingenesteld) maar toen heeft mijn dochter een paar keer bepaalde opmerkingen gemaakt:
'kijk mama dit mandarijntje is voor de baby' waar is die dan? 'nee die is nog niet geboren'
en een paar dagen later zat ze op de slee en zei ze heel lief 'hier mag de baby zitten he mama' waarbij ze een stukje achteruit ging zitten.
zo schattig.
ach we zullen zien

Terug
Bovenaan