A ANONYMOUS_USERNAME sep 23, 2006 #1 gefeliciteerd meid. hoop dat je lekker verwend mag worden vandaag
A ANONYMOUS_USERNAME sep 23, 2006 #2 gefeliciteerd !!!!!!!!!! zondag ben je eigenlijk pas jarig toch?? Ik hoop dat je een leuke dag hebt en idd laat je maar lekker verwennen !!! kus mariska
gefeliciteerd !!!!!!!!!! zondag ben je eigenlijk pas jarig toch?? Ik hoop dat je een leuke dag hebt en idd laat je maar lekker verwennen !!! kus mariska
A ANONYMOUS_USERNAME sep 23, 2006 #3 oeps dat is waar ook. zal wel door de griep komen ben snip en snip verkouden
A ANONYMOUS_USERNAME sep 23, 2006 #4 Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. En dat je heerlijk verwend mag worden morgen.
A ANONYMOUS_USERNAME sep 23, 2006 #5 Voor zondag een hele fijne dag en gefeliciteerd alvast. Groetjes Marina
A ANONYMOUS_USERNAME sep 24, 2006 #7 Zo, en ik dan als eerste op je echte verjaardag....hahaha GEFELICITEEEEERD!!!!! Maak er een mooie dag van! Knuf Annet
Zo, en ik dan als eerste op je echte verjaardag....hahaha GEFELICITEEEEERD!!!!! Maak er een mooie dag van! Knuf Annet