<p style="text-align: right;">29 mei ben ik bij de verloskundige geweest voor de 1e echo, ik had op dat moment 7 weken en 5 dagen zwanger moeten zijn. Echter op de echo was een kleiner vruchtje te zien van ongeveer 5 weken en 3 dagen en er was nog geen kloppend hartje te zien. Ze vertelde dat we ons niet ongerust hoefde te maken en dat er waarschijnlijk sprake was van een dia pauze, het vruchtje zou een tijd hebben rond gezworven voor het zich innestelde en volgens haar kwam dit vrij vaak voor, over 2 weken mochten we terug komen om verder te kijken.</p><p>Zelf had ik hier geen goed gevoel over en dacht toch dat het gewoon gestopt was met groeien omdat het schijnbaar niet goed zat.</p><p>2 mei begon er ineens bloedverlies en ik belde de verloskundige en die zei het kan of een miskraam zijn of je baarmoedermond die bloed, ik moest na het weekend terug bellen om te zeggen hoe het ging. </p><p>Daarna had ik al helemaal een fout gevoel dat ik een miskraam zou gaan krijgen maar ik had geen buikpijn en af en aan bloedverlies dus ook de verloskundige maandag was toch nog hoopvol op een goeie afloop terwijl ik zelf de hoop toch al wel had en heb opgegeven. </p><p>Vanaf vandaag heb ik dan wel ook buikkramp dus ik denk toch dat het nu echt einde verhaal gaat zijn?</p><p>Ik vind het zo lastig zo lang te moeten wachten en dat ze je toch steeds hoop geven tegen beter weten in maandag mag ik weer langskomen voor een echo of eerder als het bloedverlies zou zijn gestopt.</p><p>Hebben meer mensen hier ervaring mee dit verloop van de zwangerschap en dat het dan toch goed afloopt? Ik geloof er eigenlijk niet in en ben echt bang dat het een deze dagen mis loopt. </p><p>Het is onze 2de zwangerschap we hebben al een heel lief meisje van 1.5.</p>