diagnose drinkgedrag

Vandaag telefonisch contact gehad met de kinderarts. Hoe het met de medicijnen voor zijn maagje ging. Prima dus. Doe nu ook wat nutriton door zijn flessen en hij eet en drinkt weer alsof hij maanden niets gehad heeft. Hoor ik aan de andere kant: Shit dat ik er niet veel eerder achter gekomen ben.

Het is dus verborgen reflux. Maar omdat hij niet veel huilde, overstrekte of spuugde is het gewoon niet naar boven gekomen. Ook omdat hij de eerste 13 weken ook heel hongerig was, bleef het goed verborgen. Als hij meer gaat zitten en staan moet ik de medicijnen af gaan bouwen, de nutriton niet meer door elke fles en dan kijken hoe het gaat. jammer dat ik 13 weken ook zoveel moeite met het drinken heb gehad.

Tjee joh dat is idd wel balen dan......Je moet je niet schuldig voelen hier duurder het ook 7 weken voordat we wisten.
Wij doen nu nog wel nutriton door de fles op advies van de ka doen we dat zeker tot tie een jaar is.

Maar meid je weet nu wat het is en je hebt med en de nutriton dus het komt goed je kan er nu op inspelen.

Niet meer terug kijken naar die 13 weken je hebt toen gedaan wat je kon......

Liefs louise

zijn geen 13 maar bijna 26 weken he. Zijn er nu pas achter. Dus 13 + 13. De medicijnen moet ik nu af en toe laten staan en de nutriton wat minderen. Hij heeft het ook niet heel erg, maar baal vooral dat iedereen het in mijn omgeving allemaal zo goed dacht te vertellen dat er niks mis met hem was. Nu is het niet ernstig maar had ik maar gewoon naar mijn gevoel geluisterd. Heb het trouwens wel een aantal keer op het bureau aangegeven maar die kijken alleen of hij groeide. De kinderarts heeft wel direct ingegrepen toch ik zei dat ik dacht dat hij last van zijn maagje had. Moet zeggen dat er wel een last van me afvalt dat ik toch gelijk had. Weet nu inderdaad dat ik er wat tegen kan doen.

Hoi supertje,

Wat balen zeg! Maar ik kan enigzins met je meepraten.Wij zijn na 13 lange weken tobben uiteindelijk bij de kinderarts terecht gekomen en ons zoontje bleek ook verborgen reflux te hebben. wat een opluchting dat iemand je dan kan vertellen wat er aan de hand is en wat je er aan kan doen.
Maar geef je zelf geen schuld gevoel (is makkelijk praten dat weet ik).
Wij gebruiken nog wel steeds nutriton en zijn nu bezig met afbouwen van de zantac. Nou hopelijk knapt je ventje gauw op, dat was bij ons wel het geval. En dat van het bureau herken ik helemaal, ik heb het ook vaak aangegeven en tussendoor gebeld maar ook daar werden de signalen niet opgepikt.

Fijn dat het nu goed gaat.
Je wist het niet eerder en daar kan je niets aan doen hor, je hebt toch steeds het goede gezocht!
Fijn dat het drinken nu goed gaat.

Wij waren er snel achter want Joël huilde veel en overstrekte zich, kregen toen hij 6 weken was, zantac en deden nutriton door de flesjes heen, nu zijn we vorige week afgebouwd met zantac maar hij krijgt nog wel nutriton, anders verslikt hij zich steeds omdat hij dat dunne helemaal niet gewend is :)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan