Dian (!!) Sandy Yvonnie en Debbie...

Hoi meiden,
Erg bedankt voor jullie reacties op mijn berichtje 'bloedverlies'. Met name Dian voor de goede uitleg!! Het was zaterdag en dus lastig om de ha/ vk te bellen. Ik heb vanmorgen gebeld met de vk en het voor gelegd. Ze zei dat het GEEN kwaad kon. Voor iedereen die er belang bij heeft: Het bloed stroomt wat sneller waardoor de dunne bloedvaatjes sneller kunnen knappen. Dit kan allerlei oorzaken hebben. Na het vrijen kan het ook goed. Als je iets oud bloed (bruin) verliest kan dit oud nestelingsbloed zijn wat afgescheiden wordt. Ze zei dat als hevig bloedverlies gepaard met echte buikkrampen voorkomen het over het algemeen niet goed is.
Tevens zei ze dat als het wel fout gaat, zij hier niks aan kan/kon doen, dan moet het zo zijn. Je lichaam stoot het vruchtje dan af omdat er iets niet goed is.

Gelukkig is het dus niks om me zorgen over te maken!!

Debbie, ben erg benieuwd hoe het met jou is nu, laat het me weten!!
(eventueel kun je me mailen, mijn mailadres is Sas-ptv@hotmail.com )

Liefs Sas
 
Hoi Sas,

Bedankt voor je uitleg. Ik begreep net dat je mijn berichtje hebt gelezen op het zwangerworden forum. Ik ga dus voor een echo aanstaande donderdag. Ik hoop dus maar dat ik net zoiets als jij heb gehad. Bij mij was het alleen meer als drie druppels, maar het duurde gelukkig niet zo heel lang.

Ik heb door de huisarts wel weer wat hoop gekregen dat het allemaal nog goed zit daarbinnen!
De huisarts dacht bij mij ook inderdaad dat het mee zou vallen omdat het in redelijk korte tijd was gestopt en omdat ik geen last heb gehad van buikkrampen.

Ik hou je op de hoogte hoor!
Liefs Debbie
 
Terug
Bovenaan