Diane 35 / Kiki

Hai Kiki en anderen geinteresseerden,

Wat ben ik blij om te lezen dat jij ook 'ontwenningsverschijnselen'had na het stoppen met de Diane 35. Ik ben nu 3 weken gestopt en ik heb enorm veel last van hoofdpijn en op mijn humeur is geen peil te trekken: het ene moment is het prima, het volgende moment kan ik iedereen wel de kop in slaan. Heel vervelend, mede voor mijn omgeving, maar alles voor het goede doel! Waar had (heb) jij last van na het stoppen met de Diane-35?

Groetjes,

Julia

Hoi Julia,

Waar had ik geen last van??? Ik was (ben) veel misselijk, stemmingswisselingen, droge ogen en vooral heel erg buikpijn (10 weken lang!). Ik had continu het gevoel dat ik ongesteld moest worden en eigenlijk voelde ik me alleen goed op de 3e dag van m'n ongi, dan had ik even geen pijn... Ik sta voor de klas en vond het zo moeilijk om aardig te zijn tegen de kindjes en ouders, pfff. Ik speelde de hele dag toneel en thuis kreeg mijn vriend de volle laag!
Gelukkig heb ik nog geen last gekregen van pukkels. In verband met puistjes ben ik toen overgestapt van mercilon naar de diane. Ik denk niet dat ik ooit nog begin aan een pil. Ik wil wel eens weten wat er behalve condooms (Ik ben allergisch voor de gewone en die andere voelen als boterhamzakjes en zijn ongelovelijk duur) nog aan hormoonloze anticonceptie is!
Sterkte voor jou en je omgeving met afkicken.

Liefs Kiki

P.S.Ik ben nu alleen nog maar misselijk en heb wat vage buikpijn: het komt dus echt weer goed!

Hoi Julia,
Wat Kiki schrijft zou ook mijn verhaal kunnen zijn. Er is aan niks bij mij een tou aan vast te knopen.
*heb het heel warm en dan weer heel koud.
*ook hele droge ogen dat ik zelfs geen lijntje onder m'n ogen kan doen.
*wat betreft m'n humeur, ik heb medelijden met iedereen uit m'n omgeving. Ook ik sta voor de klas een heb zelfs moeite met de kinderen en ouders terwijl het dan heel ver moet gaan normaal gesproken.
*kei opgeblazen gevoel en veel pijn in m'n buik.
*ik ben alleen wel net in een puber veranderd want ik ben echt een grote krentebol geworden. Ga misschien zelfs vandaag naar de kapper om een pony te laten knippen.

Van de andere kant voel ik me ook wel heel gelukkig, het is gewoon heel leuk om hier zo mee bezig te zijn. Ik wordt alleen vaak zo moe van mezelf.

Liefs,
Ank

Hallo,
ik heb 12 jaar de diane-35 geslikt. ik heb vooral weer veel last van mijn huid. Vooral als ik ongesteld moet worden en in de week erna. Ik weet ook niet wat er tegen helpt???

Verder heb ik het gevoel dat ik wat emotioneler ben.

Groetjes Kim

Hoi Kim,
Welkom bij de catagorie klacgten HI HI HI, het is best lekker he om zo nu en dan even te miepen (berichtje hierboven is van mij dus ik ben er ook goed in). Tegen die pukkels help echt helemaal niks dus laat je ook niks aansmeren hoor. Doei,
Ank

Terug
Bovenaan