Diane pil?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Had even een vraagje..
Zat een beetje rond te lezen en zag dat er een hoop meiden gestopt zijn met de pil.
Allemaal heel veel succes en plezier!

Heb zelf jaren lang de dianepil geslikt omdat ik door andere lichtere pillen heen brak.
Toen ik wilde stoppen gaf mijn HA aan dat mijn lichaam wat langere de tijd nodig had om te ontpillen omdat ik aan de diane had gezeten maar verzekerde me dat dat tijdelijk zou zijn. Nu een jaar verder en helaas nog geen zwangerschap. Ergens zal ik me altijd afblijven vragen of dit niet met de diane te maken heeft. Ondanks dat mijn Ha zegt dat het geen kwaad kan.
Een kennis van ons heeft ook jaren op de diane gezeten en heeft ook erg veel moeite gehad om zwanger te worden..
Is dit herkenbaar voor jullie of hebben jullie daar andere ervaringen mee?

Liefs Juul

hoi,

ik las net je berichtje
zelf ben ik net gestopt met de pil   (7 jaar de diana geslikt)
ben eens gaan google en kwam een aantal andere berichtjes hierover tegen, maar er zijn er genoeg die vrij snel zwanger raakte.
dus wie weet wij ook!

groetjes m

Hallo

Ik ben niet van dit forum maar wou toch even reageren!
Zelf heb ik 5 jaar de dianepil geslikt en ik ben toch vrij snel zwanger geraakt, in de 4e ronde al.
Ik weet niet of het invloed heeft op het zwanger worden en of het langer zou duren hierdoor maar bij mij dus niet!

Liefs Sarah

las mijn berichtje nog eens door en vond het vrij kort door de bocht klinken
maar ik bedoelde het eigenlijk positief!
Ik wou er alleen mee zeggen dat het toch niet zo hoeft te wezen dat het daardoor langer duurt.

Ik hoop dat jullie beide gauw zwanger zijn :)

Liefs

Hoi Juul,

Ik heb zelf na de  zwangerschap  van mijn dochtertje  de Diane-pil geslikt. In september 2006 ben ik met de pil gestopt om weer proberen zwanger te raken, en in oktober had ik al een positieve test in mijn handen! (Helaas is deze zwangerschap misgegaan met 11,5 week.). Dus ik denk zeker niet dat het met de pil te maken heeft als het langer duurt.

groetjes Sanneke

Hoi,

Ook ik hoor eigenlijk op een ander forum thuis (voorlopig dan nog....) maar wilde toch even reageren.

Toen ik stopte met de Diane-pil was ik in de vierde ronde zwanger, dus ook vrij snel. ons zoontje is nu negen maanden. Ik had de pil toen ook ongeveer 10 jaar geslikt.

Heel veel succes!

Liefs.

Hoi,

Ook ik heb jarenlang de diane pil geslikt en bij mijn duurde het ook iets langer voordat ik zwanger werd. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik voor ik de pil slikte ook al vrij onregelmatig ongesteld was. Het ontpillen duurde nu ruim anderhalf jaar waarvan ik ook vaak maanden heb overgeslagen. Ik denk zelf niet dat het aan de pil ligt, maar gewoon aan ons lichaam.

Groetjes Hanneke

Ik ben na het stoppen met de (diane) pil eerst 4 maanden niet ongesteld geworden. Ben toen naar de dokter gegaan en die heeft me een kuurtje gegeven met pillen die ik 10 dagen moest slikken. Zou dan na 3 dagen ongesteld worden en dat werkte.

Je hoort er zoveel verschillende dingen over... ik weet alleen wel dat ik er nooit meer aanga! Heb na het stoppen gemerkt dat ik meer zin in sex heb, geen migraine meer heb,  minder  heftige menstruatiepijn heb en veel korter ongesteld ben!

Terug
Bovenaan